ورزش

شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ: بارسا از آخر دوم!

دورتموند بالاتر از بارسا و اتلتیکو

منچسترسیتی طبق پیشبینی ابررایانه اوپتا شانس اول قهرمانی است و اتلتیکو و بارسلونا شانس های هشتم و هفتم هستند.

به گزارش “ورزش سه”، به نقل از مارکا، در حال حاضر هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شده اند. 

اگرچه همه در شرایط مساوی در قرعه کشی قرار دارند اما شانس همه برای قهرمانی یکسان نیست. پس از گذراندن مرحله یک هشتم نهایی وقت آن است که به ابررایانه اوپتا برویم، نام هشت تیم نهایی را به آن بدهیم و منتظر حکم باشیم.

شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ: بارسا از آخر دوم!

طبق نظر ابررایانه اوپتا، منچسترسیتی شانس اول قهرمانی است، اما دو نکته جالب نیز در این فهرست دیده می شود. برای ابررایانه‌ اوپتا که در واقع مسئول پیش‌بینی‌ها است، بارسلونا و اتلتیکو مادرید دو تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی هستند که کمترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارند، حتی کمتر از بروسیا دورتموند.

2001339

اتلتیکو مادرید با شانس 4.19 درصد و بارسلونا با 5.38 درصد، دو تیم با کمترین شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. بروسیا دورتموند با 5.62 درصد بالاتر از دو تیم اسپانیایی قرار گرفته و برچسب گزینه مورد علاقه تیم های دیگر در قرعه کشی، از روی این تیم برداشته می شود. 

در صدر ولی هیچ شگفتی نمی بینیم. سیتی 32.3 درصد شانس برای تکرار قهرمانی دارد، رئال مادرید با 16.87 درصد در رده دوم و آرسنال با 13.09 درصد در رتبه سوم قرار دارند. پاری سن ژرمن امباپه با 11.8 درصد، بالاتر از بایرن مونیخ (10.75 درصد) چهارم است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا