ورزش

شاید ندیده باشید:حردانی استقلال را نجات داد (عکس)

صالح حردانی در دیدار مقابل پیکان هم عملکرد فوق العاده دفاعی به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی در غیاب مدافعان اصلی استقلال و در پست غیرتخصصی عملکرد فوق العاده‌ای داشت و اجازه نداد جای خالی ستاره‌های خط دفاعی استقلال به چشم بی‌آید.

او در دیدار مقابل پیکان هم نقش دفاعی خود را به خوبی ایفا کرد و با اضافه شدن به بازیکنان هجومی استقلال برتری عددی را در برخی از دقایق مسابقه به سود استقلالی‌ها کرده بود، اما صحنه‌ای که شاید خیلی به چشم نیامد زمانی بود که او با تصمیم درست و سرعت بالا دروازه استقلال را از یک خطر جدی نجات داد.

در حالی که بازیکنان استقلال برای استفاده از ضربه کرنر جلو آمده بودند، ناصری با مهار توپ و انتقال سریع آن به نریمان جهان پیکان را صاحب فرصت ضد حمله جدی کرد که حردانی با چند تصمیم درست این خطر را دفع کرد، او در ابتدا پس از صاحب توپ شدن سریعا به نریمان جهان نزدیک شد و اجازه انتقال توپ را به او نداد تا مدافعان استقلال فرصت بازگشت پیدا کنند.

1973013

پس از آن با مسیرحرکتی درستی که انتخاب کرد دو مهاجم پیکان را در یک مسیر قرار داد و اجازه ارسال پاس در عمق به پیکانی‌ها نداد تا سامان نریمان جهان مجبور به تغییر مسیر و حرکت به میانه میدان شود.

1973012

در ادامه حمله پیکان صالح حردانی در مناسب ترین زمان ممکن با تکل بلندی که روی پای نریمان جهان بست توانست توپ را در اختیار قرار بگیرد و اجازه ندهد بازیکنان پیکان با ضدحمله‌ای که داشتند با سیدحسین حسینی تک به تک شوند.

صالح حردانی با آمادگی بدنی و روحی بالا در مسابقات اخیر استقلال به خوبی توانست جای خالی مدافعان استقلال را پر کند و اجازه ندهد غیبت مرادمند و سلیمی در روند نتیجه گیری و آمار خط دفاعی تاثیر منفی بگذارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا