ورزش

شب تلخ مهری و آپوئل با خوشحالی تمام شد!

سعید مهری رفته رفته جای خودش را در ترکیب اصلی آپوئل پیدا می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، هفته سی‌ام یا دور چهارم از مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر قبرس بر وفق مراد آپوئل و سعید مهری پیش نرفت. آنها در دربی شهر نیکوزیا به مصاف اومونیا رفتند و با وجود استفاده از فرصت میزبانی اما نتوانستند مقابل همشهری خود به پیروزی برسند و بازی را واگذار کردند.

سعید مهری در این مسابقه برای دومین بار در ترکیب اصلی آپوئل به میدان رفت و جزو بازیکنان شروع کننده بود. بازیکن سابق استقلال که پس از جدایی از این تیم راهی لیگ قبرس شد تا یک بار دیگر زیر نظر ساپینتو مشغول شود، روند خوبی را در ترکیب تیمش در پیش گرفته است.

شب تلخ مهری و آپوئل با خوشحالی تمام شد!

او در بازی‌های نخست به عنوان بازیکن تعویضی برای آپوئل به میدان رفت ولی رفته رفته به یکی از مهره‌‌های اصلی حاضر در ترکیب تیمش تبدیل شده و امیدوار است تا بتواند این روند را حفظ کرده و نظر مثبت ساپینتو و کادرفنی به او عوض نشود.

2002263

البته دومین حضور فیکس مهری در ترکیب با شکست آنها همراه شد. علی رغم بازی خوب آپوئل و درصد مالکیت بالا و زدن 15 شوت به سمت دروازه اومونیا، اما این تیم تن به شکست داد ولی مهری و هم تیمی‌هایش خوش شانس بودند که با شکست آریس لیماسول برابر پافوس، فاصله سه امتیازی آنها با رتبه دوم حفظ شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا