ورزش

شب سخت بارسا: فاجعه‌‎ای به نام لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، شب بسیار سختی را برابر اتلتیک بیلبائو پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم به مصاف اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامس رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

بسیاری از هواداران بارسا منتظر پیروزی تیم‌شان در این بازی بودند تا بتوانند انتقام شکست تلخ در جام حذفی را از حریف بگیرند و در عین حال با توجه به تساوی رئال مادرید و شکست خیرونا به صدر جدول رده‌بندی لالیگا نزدیک شوند. 

اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و آنها نتوانستند از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته بود به خوبی استفاده کنند. این تیم فرصت چندان برای گلزنی پیدا نکرد و عملکرد ضعیف مهاجمان در این دیدار یکی از دلایل ناکامی بارسا بود. 

شب سخت بارسا: فاجعه‌‎ای به نام لواندوفسکی

لواندوفسکی که در چند هفته اخیر عملکرد نسبتا خوبی را ارائه کرده بود و به نظر می‌رسید در حال بازگشت به روزهای اوج و درخشانی است که فصل گذشته سپری کرد یکی از بازیکنان نه چندان خوب بارسا در این بازی بود. 

این ستاره لهستانی در بازی شب گذشته 90 دقیقه در ترکیب بارسا در زمین حضور داشت اما تنها یک شوت در چارچوب داشت تا یکی از ضعیف‌ترین عملکردهایش را از زمان پیوستن به بارسا در تابستان سال گذشته پشت سر گذاشته باشد و حالا امیدوار به جبران این نتیجه در دیدارهای پیش رو است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا