ورزش

شرط سیتی برای بارسا: خرید اجباری این ستاره

منچسترسیتی در صورتی با انتقال قرضی ژوائو کانسلو موافقت خواهد کرد که بند خرید اجباری در آن باشد.

به گزارش “ورزش سه”، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچسترسیتی را ترک کرد و با قراردادی قرضی راهی بارسلونا شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و در عین حال به رویای کودکی‌اش برای پوشیدن پیراهن این تیم هم برسد.

این ستاره پرتغالی خیلی زود توانست را در ترکیب تیم بارسلونا پیدا کند و به یکی از بازیکنان مورد اعتماد ژاوی تبدیل شد. با این حال، او هم در طول فصل و خصوصا در مقطع پایانی فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرد اما این باعث نشد که مدیران بارسا از ادامه همکاری با او منصرف شوند.

شرط سیتی برای بارسا: خرید اجباری این ستاره

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که باشگاه بارسلونا قصد دارد این بازیکن را در تیمش حفظ کند اما هنوز مشخص نیست که او قرار است به صورت دائمی در این باشگاه بماند یا قراردادش به صورت قرضی تمدید خواهد شد، اتفاقی که با توجه به شرایط مالی بارسا محتمل‌تر به نظر می‌رسید. 

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که منچسترسیتی از تصمیم بارسا برای تمدید این قرارداد قرضی مطلع است اما تنها در صورتی با آن موافقت خواهد کرد که بند خرید اجباری ۲۵ میلیون یورویی در پایان فصل در قرارداد کانسلو گنجانده شود که باید دید با موافقت بارسا همراه خواهد بود یا خیر.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا