ورزش

شروع قدرتمند در یورو: جود یورو را هم می‌خواهد

جود بلینگام با ضربه سری زیبا دروازه صربستان را باز کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در همان دقایق ابتدایی بازی انگلیس مقابل صربستان، جود بلینگام روند گلزنی در بازی‌های باشگاهی را در تیم ملی هم ادامه داد و زننده گل اول سه‌شیرها بود.

دو تیم انگلیس و صربستان در اولین بازی در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه شالکه به مصاف همدیگر رفته‌اند. شاگردان گرت ساوتگیت نایب قهرمان دور قبل هستند و امید زیادی برای کسب جام این دور دارند.

شروع قدرتمند در یورو: جود یورو را هم می‌خواهد

همانطور که انتظار می‌رفت آنها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی به گل رسیدند. در دقیقه ۱۳ کایل واکر در سمت راست با پاسی زیبا بوکایو ساکا را صاحب توپ کرد. سانتر ستاره آرسنال در لبه محوطه جریمه به پای مدافع صربستان برخورد کرد اما توپ در مقابل دروازه به همان‌جایی رسید که باید می‌رسید. بلینگام که در برابر چارچوب منتظر توپ بود توانست با یک ضربه سر زیبا دروازه صرب‌ها را فرو بریزد.

او که در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بارها برای رئال مادرید گلزنی کرد و موفق به کسب سوپرجام اسپانیا، لالیگا و چمپیونزلیگ شد، حالا امیدوار است با درخشش در تیم ملی، جام یورو را هم به بالای سر ببرد.

او همچنین با این گل تاریخ‌ساز شد. ستاره جوان تبدیل به اولین بازیکن اروپایی شد که قبل از ۲۱ سالگی در سه تورنمنت ملی، یعنی یورو ۲۰۲۰، جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین یورو ۲۰۲۴ موفق به گلزنی می‌شود.

2044446

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا