ورزش

شعاع حرکتی عجیب قدوس در بازی با ازبکستان!

2/3 زمین محدوده حرکت سامان:

سامان قدوس در بازی با ازبکستان نقش ویژه‌ای داشت.

به گزارش ورزش سه، سامان قدوس در بازی با ازبکستان نقش محوری در تیم ملی داشت و علاوه بر در اختیار داشتن نبض میدان در کنار امید نورافکن مسئولیت‌های دفاعی هم دنبال می‌کرد که او را از یک بازیکن فانتزی‌باز و تکنیکی جدا کرده و تبدیل به هافبکی کامل برای تیم ملی کرده است.

تیم ملی در بازی با ازبکستان از تک هافبک دفاعی استفاده کرده بود و سامان قدوس با نقش محوری که داشت که در پوزیشن‌های مختلفی در زمین مستقر می‌شد و در چند پست مختلف در طول مسابقه برای ایران به میدان رفت، او در این مسابقه شعاع حرکتی وسیعی داشت و از نزدیکی محوطه جریمه ایران تا پشت محوطه ازبکستان حضور پیدا می‌کرد و دوندگی بالایی در این مسابقه داشت.

شعاع حرکتی عجیب قدوس در بازی با ازبکستان!

با توجه به هافبک‌ها و وینگر‌های تکنیکی ازبکستان حضور امید نورافکن به عنوان تک هافبک دفاعی کافی نبود و سامان با حضور در کنار این بازیکن توان دفاعی ایران را افزایش داده بود و با شرکت کردن در سیستم پرس و نبردهای تن به تن اجازه خودنمایی به هافبک‌های ازبکستانی نداده بود و همزمان با این موضوع مسئولیت پخش توپ و ریتم دادن به بازی تیم ملی را هم در دستور کار خود داشت، او توپ را از مدافعان دریافت می‌کرد و با انتقال به خط حمله یا وینگر‌های تیم ملی شروع کننده حملات ایران بود.

حساب ویژه‌ای که امیر قلعه نویی در تمامی مسابقات روی سامان قدوس باز می‌کند و آزادی عملی که در اختیار او قرار داده باعث شده است تا این بازیکن در بهترین فرم و اعتماد به نفس کافی برای تیم ملی به میدان برود و به ستاره‌ای تاثیرگذار در تیم ملی ایران تبدیل شود.

قدوس در پایان فصل لیگ انگلیس از تیم برتفورد جدا شد و باید دید فوتبال خود را در کدام کشور و باشگاه ادامه خواهد داد، با توجه به جایگاه ثابتی که او در تیم ملی دارد به باشگاهی خواهد رفت که بتواند بیشترین حضور را داشته باشد و فرم خود برای حضور در تیم ملی حفظ کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا