ورزش

شعبان خمسه: بازیکنان با قهرمانی در کاوا موفقیت بزرگی رقم زدند

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا با ژاپن همگروه هستیم و رقابت سختی با این تیم داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران در اولین جلسه تمرینی این تیم برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر اولین حضور تیم زیر ۱۸ سال دختر ایران در مسابقات کاوا با قهرمانی همراه شد. از همین جا به بازیکنان تیم، اعضای کادرفنی و فدراسیون والیبال و همچنین تمام علاقمندان به والیبال به خصوص در بخش بانوان تبریک می‌گویم.

وی افزود: موفقیت‌های این چنینی در هر رده سنی به پیشرفت والیبال به خصوص در بخش بانوان کمک بزرگی خواهد کرد. بازیکنان اتفاق بسیار خوبی رقم زدند و انگیزه مضاعفی برای مسابقات قهرمانی آسیا به دست آوردند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران همچنین با اشاره به مسابقات پیش‌رو خاطرنشان کرد: بعد از مسافت طولانی که در مسیر بودیم، هم‌اکنون در تایلند هستیم. بازیکنان پس از چند ساعت استراحت تمرین خوبی انجام دادند و امروز تمرین اصلی را پیگیری خواهند کرد تا برای مسابقات آماده شوند.

شعبان خمسه تاکید کرد: اولین مسابقه ما با فیلیپین خواهد بود که از تیم‌های خوب آسیاست. دومین بازی هم با تیم ژاپن است که چندین دوره قهرمان زیر ۱۸ سال بوده‌ و سال گذشته هم این تیم توانست در رده سنی زیر ۱۶ سال مقام اول را به دست بیاورد.

وی گفت: کار خیلی سختی پیش رو داریم و با توجه به زمان و تمرینات، و همچنین مسابقات کاوا که حکم بازی تدارکاتی را برای ما داشت، تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و شاهد موفقیت‌های بیشتر در بخش بانوان باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا