ورزش

شغل جدید مادر امباپه: من مدیر برنامه هستم

مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه ورزشی اکیپ چاپ فرانسه گزارش کرد، فیضا لاماری، مادر کیلیان امباپه یک آژانس نقل و انتقالات تاسیس کرده و ایجنت چند بازیکن مهم شده است.

البته طبیعی است که مهم‌ترین بازیکنی که این آژانس نمایندگی او را برعهده دارد، خود کیلیان امباپه، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه باشد. اتان امباپه، برادر کوچک‌تر او که در تیم زیر 19 ساله‌های پاریس بازی می‌کند نیز در فهرست بازیکنان این آژانس است.

این شرکت نمایندگی رایان چرکی، هافبک هجومی لیون را هم برعهده دارد، بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی در آستانه پیوستن به پی‌اس‌جی بود. بین چرکی و خانواده امباپه در ماه‌های اخیر چند دور مذاکره انجام شده و به تازگی آن‌ها به توافق رسیده‌اند که مادر امباپه ایجنت ستاره لیون شود.

اگرچه باشگاه‌های متعددی دنبال چرکی 19 ساله هستند، به نظر می‌رسد مهم‌ترین کار این آژانس در تابستان پیش رو، مشخص کردن تکلیف کیلیان امباپه باشد که سوژه داغ رسانه‌ها شده است.

قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن تا تابستان آینده اعتبار دارد و او رسما به باشگاه اعلام کرده که آن را تمدید نخواهد کرد. به این ترتیب، پی‌اس‌جی یا باید او را همین تابستان بفروشد یا سال آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

1887565

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا