ورزش

شلوغ‌ترین شب مرکاتوی استقلال: سه ورودی، سه خروجی!

باشگاه استقلال آخرین ساعات نقل و انتقالات فوتبال ایران را به پرخبرترین شکل ممکن پشت سر گذاشتند.

به گزارش “ورزش سه”، پایان نقل و انتقالات فوتبال ایران برای هواداران استقلال در شرایطی رقم خورد که کانال رسمی باشگاه با چند خبر پیاپی، شوک بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم بابت حق رشد زوج بوشهری فصل گذشته تیمشان را به دست فراموشی بسپارند.

در حالی که اویل شب انتشار خبر نامه فیفا به فدراسیون برای بستن پنجره آبی‌ها هواداران این تیم را مغموم‌تر از قبل کرد، به فاصله چند ساعت، کانال رسمی باشگاه خبر از جذب گوستاوو بلانکو آرژانتنی داد.

یک ربع بعد، نوبت به اعلام باشگاه در خصوص عقد قرارداد با محمدجواد کیا، گلر رده سنی امید، رسید تا آبی‌ها بابت تکمیل شدن جمع سه گلر تیمشان نگرانی نداشته باشند.

دقایقی بعد هم باشگاه استقلال با انتشار خبر جدایی سبحان خاقانی و امید حامدی‌فر از جمع آبی‌ها، از زحمات این بازیکنان در دوره حضور در استقلال تشکر کرد.

1803248

هرچند باشگاه استقلال به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده اما به نظر می رسد نام علیرضا رضایی، گلر دو فصل اخیر آبی‌ها نیز از لیست این تیم خارج شده است.

همچنین پیش بینی می‌شود آبی‌های پایتخت تا دقایقی دیگر به صورت رسمی از عمرو ورده به عنوان آخرین خرید این فصل خود رونمایی کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا