ورزش

شلوغی تمرین چلسی، بلای جان پاتر/ بدبیاری جدید برای آبی‌های لندن


سرمربی چلسی معتقد است تعداد زیاد بازیکنان، برنامه تمرینی او را به‌هم ریخته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم چلسی معتقد است ریخت‌وپاش‌های این باشگاه و خریداری تعداد زیادی از بازیکنان به جلسات تمرینی آسیب زده است.

روزنامه دیلی میل خبر داده گراهام پاتر در حالی که در تلاش برای پایان‌دادن به نمایش‌های ناامیدکننده چلسی است، مجبور شده به دلیل حضور تعداد زیادی از بازیکنان، برنامه‌های تمرینی برای بازیکنانش را اصلاح کند.

رسانه انگلیسی نوشته پاتر نمی‌تواند در جلسات تمرینی بازیکنان را ۱۱ به ۱۱ در مقابل هم قرار دهد و مجبور است چندین بازیکنان را در کنار زمین نگه دارد و یا اینکه در گروه‌های کوچک‌تر به انجام کارهای تاکتیکی بپردازد.

از زمان حضور تاد بولی و همکارانش در ریاست باشگاه چلسی، آن‌ها در تابستان و زمستان چندین بازیکن به خدمت گرفته‌اند تا جایی‌که ترکیب تیم اصلی چلسی به بیشتر از ۳۰ بازیکن رسیده اما تنها یک بازیکن یعنی جورجینو از این تیم جدا شده است.

پاتر در ۲۱ حضورش روی نیمکت چلسی تنها پنج پیروزی کسب کرده و طبق گزارش روزنامه تلگراف، دو بازی پیش‌رو مقبال لیدز و دورتموند آخرین فرصت‌های این مربی انگلیسی برای حفظ جایگاه خود در لندن خواهد بود.

تیم چلسی که در مدت اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و در میانه جدول لیگ جزیره دست‌وپا می‌زند، با یک خبر بد جدید مواجه شده است.

رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی چلسی در پی مصدومیت از ناحیه زانو به مدت ۶ هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. سیلوا ۳۸ ساله در شکست دو بر صفر چلسی مقابل تاتنهام مصدوم شده و الا گراهام پاتر باید به فکر جایگزین برای نفر اصلی قلب خط دفاعی خود باشد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا