ورزش

شلیک امید ابراهیمی برای تعیین قهرمان

هافبک ایرانی الوکره خود را آماده حساس‌ترین بازی هفته لیگ ستارگان می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های لیگ ستارگان قطر امشب(شنبه) با انجام دیدارهای مهم و سرنوشت‌ساز پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، امید ابراهیمی همراه با تیم الوکره به میدان می‌رود و مقابل تیم العربی که اکنون در جایگاه دوم جدول قرار دارد و برای قهرمانی تلاش می‌کند، قرار می‌گیرد.

امید ابراهیمی که پس از یک دوره مصدومیت نسبتا طولانی مدت دوباره به ترکیب الوکره بازگشت و در دو دیدار اخیرشان مقابل السد و الشمال به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، حالا در تمرینات با انگیزه زیادی کار کرده و نشان داده در بهترین شرایط فنی برای جدال حساس برابر العربی قرار دارد.

تیم فوتبال الوکره از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر به مصاف العربی می‌رود که حریف‌شان در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل لیگ ستارگان قطر، فقط ۲ امتیاز کمتر از تیم صدرنشین الدحیل دارد و تلاش می‌کند با برتری مقابل یاران ابراهیمی، همچنان شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی زنده نگه دارد.

امید ابراهیمی که در این فصل ۱۰ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته، در دیدار رفت نتوانست بخاطر آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند ولی احتمالا امشب برابر العربی در ترکیب ابتدایی قرار خواهد گرفت و می‌تواند با شوت‌های خود خطرساز شود و حتی جام قهرمانی را در صورت گلزنی، از حریف‌شان بگیرد.

1868343

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا