ورزش

شماره ۱۰ می‌خواست استقلال را ۱۰ نفره کند(عکس)

استقلال نزدیک بود در لحظات ابتدایی دیدار مقابل آلومینیوم با خطا روی هافبک اراکی‌ها اخراجی بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مهدی رحمتی در حالی پس از دو تساوی پیاپی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال، شب گذشته با یک گل نتیجه را به این تیم واگذار کردند که نتوانستند از موقعیت‌های خود بهره ببرند و از سوی دیگر خوش‌شانسی آبی‌ها در ۱۰ نفره نشدن در همان ابتدای بازی هم در رقم خوردن این شکست برای ایرالکو موثر بود.

آلومینیوم که بازی را بهتر شروع کرده بود، در دقیقه ۱۳ قصد داشت یک ضدحمله سریع تدارک بدهد که محمدزبیر نیک‌نفس با کف پا روی ران پای محمود قائدرحمتی فرود آمد تا از پیشتازی هافبک شمار ه ۱۰ ایرالکو جلوگیری کند که پیام حیدری این صحنه را آوانتاژ داد و لحظاتی بعد هم بخاطر شدت مصدومیت بازی را متوقف کرد.

محمود قائدرحمتی که پیش از این در سه دیدار این فصل مقابل ملوان انزلی، مس کرمان و سپاهان گلزنی کرده و دو پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته بود، امیدوار بود دیشب هم برابر استقلال مثمر ثمر کار کند و حتی می‌توانست با حرکت سریع خود منجر به ۱۰ نفره شدن استقلال در دقیقه ۱۳ شود که داور خطای زبیر نیک‌نفس روی این بازیکن آلومینیوم را فقط با کارت زرد جریمه کرد.

هافبک آلومینیوم که بخاطر شدت مصدومیت دو دقیقه نتوانست به بازی ادامه دهد و د دو دقیقه بیرون از زمین مشغول مداوا بود، در بازگشت به زمین هم نمایش پرتلاشی مقابل استقلال داشت که نتوانستند به گل برسند و دست پر زمین را ترک کنند. 
عکس: امیرحسین خیرخواه

1840278

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا