ورزش

شهداب یزد، اولین فینالیست لیگ برتر والیبال

مدافع عنوان قهرمانی برابر کویرنشینان دبل شد

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در دومین مسابقه خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر موفق به شکست مجدد فولاد سیرجان شد تا به عنوان نخستین تیم فینالیست معرفی شود.

به گزارش “ورزش سه”، در اولین بازی از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال  امروز تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد به مصاف هم رفتند و نماینده یزد سه بر یک فاتح جدال کویرنشینان لیگ برتر شد.

رقابت دو تیم در این مسابقه به ویژه در ست‌های اول، دوم و چهارم بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت. در ست دوم فولاد سیرجان ایرانیان ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت شهداب نتیجه ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ به سود خود پایان دادند تا برنده نهایی این مسابقه باشند.
در ست دوم این مسابقه نیز امین اسماعیل‌نژاد بازیکن شماره ۱۸ شهداب یزد مصدوم شد.
بدین ترتیب تیم مقاومت شهداب یزد با کسب دومین برد متوالی برابر فولاد سیرجان به عنوان نخستین تیم فینالیست این دوره از رقابت‌ها معرفی شد و نماینده سیرجان نیز که سال گذشته قهرمان شده بود، با کسب رتبه سومی مشترک به کار خود در این مسابقات پایان داد.
این مسابقه سه کارت زرد و قرمز داشت که سعید رضایی سرمربی سیرجان در ست دوم کارت زرد دریافت کرد. مصطفی حیدری از سیرجان و امیرحسین صداقت از شهداب در ست چهارم کارت قرمز دریافت کردند.


شهدابی‌ها که در مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌نهایی نیز مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را شکست داده بودند، با شکست مجدد این تیم به سومین برد خود مقابل سیرجان در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ دست یافتند.
تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران نیز از دقایقی دیگر در دومین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر می‌روند. پیکانی‌ها در دیدار رفت سه بر صفر فاتح میدان شد.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا