ورزش

شهرداری گرگان – کاله؛ تکرار فینال/ آبادانی‌ها به زمین سفت رسیدند

هفه چهارم لیگ بسکتبال؛

رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی وارد هفته چهارم می‌شود که تیم‌های مدعی و بالانشین جدول رده‌بندی دیدارهای تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از امروز شنبه با برگزاری یک دیدار وارد هفته چهارم می شود و روز یکشنبه با برگزاری پیگیری شده و روز دوشنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر این هفته به پایان می رسد.

شهرداری گرگان و کاله نخستین دیدار و به نوعی مهمترین دیدار این هفته از مسابقات است که به دلیل حضور شهرداری گرگان در سوپرلیگ غرب آسیا و با درخواست مسئولان این تیم یک روز زودتر از زمان پیش از تعیین شده برگزار خواهد شد. گرگانی ها برای دیدار روز چهارشنبه با ساجس لبنان در سوپر لیگ غرب آسیا دوشنبه راهی لبنان می شوند.

دو تیم شهرداری گرگان و کاله برگزارکننده فینال فصل گذشته بودند که طی آن گرگانی ها صاحب برتری و جام قهرمانی شدند. از این حیث دیدار آنها که به نوعی دربی شمال کشور هم به حساب می آید برای هر دو تیم حیثیتی است.

مهرام که هفته گذشته مقابل تیم تازه لیگ برتری شده اما مدعی طبیعیت متحمل نخستین شکست خود شد هم در این هفته باید به مصاف دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر برود که البته با عملکردش در سه هفته اخیر نشان داده نمی تواند حریف خیلی خطرناکی برای مدعیان باشد.

در چارچوب روز سوم هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال که دوشنبه برگزار می شود هم دو تیم طبیعت و نفت رو در روی هم قرار می گیرند. نفت در شرایطی این دیدار را برگزار می کند که با کسب سه برد از دیدارهای نه چندان سخت اخیر فعلا هم امتیاز با صدرنشین در رده دوم قرار دارد. دیدار این هفته برابر طبیعت اما به نظر می رسد نخستین آزمون جدی برای آبادانی هاست، تیمی که کاله و مهرام را از پیش رو برداشته و مترصد کوچکترین لغزش از شهرداری گرگان و نفت است تا جای آنها را در رده های اول و دوم بگیرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

شنبه ۲۰ آبان
* شهرداری گرگان- کاله آمل

یکشنبه ۲۱ آبان
* لیموندیس فارس – مهرام تهران

دوشنبه ۲۲ آبان
* ذوب آهن – مس کرمان
* مس رفسنجان – فولادهرمزگان
* آورتاساری – رعدوپدافند مشهد
* طبیعت – پالایش نفت آبادان

جدول رده بندی ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهارم به این شرح است:

آگهی
دکمه بازگشت به بالا