ورزش

شوک به بزرگان اروپا: توافق مخفیانه چلسی با بلینگام

جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در راه انتقال به باشگاه چلسی قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم ملی انگلیس و باشگاه دورتموند داشته و در سن 19 سالگی به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شده است. تیم هایی چون رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول و بسیاری از تیم های بزرگ دیگر از همین حالا برای خرید جود بلینگام وارد عمل شده و می خواهند این ستاره بااستعداد را جذب کنند.

دورتموند خواهان رقم هنگفت 150 میلیون یورو برای فروش هافبک ارزشمند خود شده و هنوز تیمی حاضر به پرداخت این رقم نشده است. اما به نظر چلسی عزم خود را برای جذب جود بلینگام عزم کرده و فاصله زیادی تا خرید این بازیکن ندارد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه چلسی در هفته های اخیر به طور مخفیانه و پیش از از دیگر تیم های لیگ برتری برای جذب جود بلینگام وارد عمل شده و حتی فاصله ای تا قرارداد نهایی با این ستاره انگلیسی ندارند. تاد بولی، مالک متمول و جدید باشگاه چلسی با مارک بلینگام، پدر این بازیکن و مارک بنت، مدیر برنامه او در تماس بوده و به توافقات قابل توجهی دست یافته است. باشگاه چلسی حاضر است مبلغ درخواستی دورتموند را بپردازد و اگر این اتفاق رخ دهد، آنها می توانند جود بلینگام را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا