ورزش

شکست عجیب و غیرمنتظره ژاپن قبل از قهرمانی آسیا

چند روز مانده به سفر به ارومیه؛

ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.

به گزارش ورزش رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از چند روز دیگر در ارومیه آغاز خواهد شد و قطعاً ژاپن یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود؛ تیمی که اخیراً موفق شد دست به یک تاریخ سازی بزرگ بزند و به مقام سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دست پیدا کند.

کاروان تیم ملی والیبال ژاپن بامداد روز چهارشنبه به ارومیه خواهند رسید و با وجود همه گمانه زنی‌هایی که انجام شده به نظر می‌رسد این تیم در نهایت با تیم کامل خود در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد؛ در واقع فیلیپ بلین بعد از برنز لیگ ملت‌ها حالا قهرمانی آسیا را نیز هدف قرار داده اما قطعاً آنها در ارومیه با ورژن متفاوتی از ایران مواجه خواهند شد و کار آسانی برای رسیدن به این هدف ندارند.

1909399

ژاپن این روزها اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه برگزار می‌کند و در همین راستا آنها شب گذشته یک بازی دوستانه برابر تیم ملی والیبال این کشور برگزار کردند. جایی که در کمال تعجب این ترکیه بود که موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف آسیایی خود را شکست دهد. فیلیپ بلین در این بازی نفرات اصلی خود استفاده کرد هرچند که در طول مسابقه تغییرات زیادی هم به وجود آورد.

ژاپن در ست اول این بازی با نتیجه 25-15 به برتری رسید اما ست‌های بعدی مسابقه را به ترتیب با نتایج 25-21، 25-18 و 25-18 واگذار کرد. همچنین ترکیه نیز که اخیراً موفق شد جواز حضور در لیگ ملت‌های سال آینده را کسب کند نشان داد که چه پیشرفت قابل توجهی داشته و در مسابقات قهرمانی اروپایی پیش رو به دنبال خلق شگفتی است.

1909400
1909401

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا