ورزش

صابر کاظمی: شاید سورپرایز جدید عطایی!

صابر کاظمی به قدری در تمرینات و بازی‌های دوستانه فوق العاده بوده که حالا ممکن است جای امین اسماعیل نژاد را هم در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، تنها دو روز دیگر تا شروع مسابقات حساس و هیجان انگیز قهرمانی آسیا در ارومیه باقی مانده است. رقابت‌هایی که از اهمیت بسیار بالایی برای تیم ملی والیبال ایران برخوردار است. در واقع بعد از یک لیگ ملت‌های ناامید کننده و برای امیدوار ماندن به حضور در المپیک پاریس محکوم هستیم که در ارومیه جام را بالای سر ببریم.

شاید تکلیف برخی از پست‌های تیم ملی والیبال ایران مشخص باشد. مثلاً اینکه میلاد عبادی پور جایگاه ثابتی در ترکیب دارد یا سید محمد موسوی و محمد ولی‌زاده سرعتی زن‌های اصلی تیم ملی خواهند بود. در مورد پست پشت خط زن نیز شاید تا دو، سه هفته پیش به نظر می‌رسید که امین اسماعیل نژاد جایگاه ثابتی در ترکیب دارد و خطر خاصی او را تهدید نمی‌کند اما حالا شرایط عوض شده است.

صابر کاظمی که در رقابت لیگ ملت‌ها غایب بود دوباره به تیم ملی دعوت شد و به قدری در تمرینات هفته‌های اخیر و البته دو بازی دوستانه برابر پاکستان و قطر خوب عمل کرده که بهروز عطایی را دچار یک شک و تردید بزرگ کرده است.

ارزشمندترین بازیکن قهرمانی آسیا در سال گذشته حالا با عملکرد درخشان خود به یک تهدید برای امین تبدیل شده و اصلاً بعید نیست که خود را به ترکیب شروع کننده تیم ملی نیز تحمیل کند. هرچند که قابلیت‌های خارق‌العاده امین اسماعیل نژاد نیز بر هیچکس پوشیده نیست و او هم نشان داده که اگر در فرم خوب خود باشد یکی از بهترین پشت خط‌زن‌های آسیا و حتی دنیاست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا