ورزش

صحبت‌های تند حجت کریمی در مورد مدیریت استقلال

زمان من عذرشان را خواسته بودیم؛

حجت کریمی می‌گوید در زمان او عذر سمیعی، سرپرست مدیرعاملی فعلی استقلال را خواسته بودند.

به گزارش “ورزش سه”، حجت کریمی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد اتفاقات دوران مدیریتش در جمع خبرنگاران گفت: بیشترین ضربه‌ای که باشگاه استقلال خورد از آقای قربان‌زاده خورد. تا الان هم سکوت کردم که باشگاه در آرامش کار کند. یکسری اهداف داشتند و داخل باشگاه استقلال یک نفوذ اتفاق افتاده بود و ماهم عذرشان را خواسته بودیم. از جمله آقایی که سرپرست است (سمیعی) و من نمی خواهم اسمش را ببرم! آقای قربان‌زاده خیلی پیگیر بود و این جایگاهی که هستند را قرار بود آقای قربان‌زاده به عنوان پاداش کارهای ایشان که راجع به آقای آجرلو و فتح الله‌زاده صحبت‌هایی انجام دادند، بدهد. آقای آجرلو یک بار ایشان را پشت در نگه داشت و به ایشان برخورده بود!

حجت کریمی ادامه داد: این اتفاقات افتاد و ضربه‌ای که باشگاه استقلال خورده از قدیم بوده و در این دوسال اتفاق افتاده است‌. مشکلات بوده است. در زمان من بی‌بی‌سی و کانالهای هواداری من را می‌زدند. کسی که کار می‌کرد را می‌زدند چون افراد وابسته به کانال‌های بیگانه بودند و می‌خواستند به باشگاه ضربه بزنند‌.

کریمی راجع به هلدینگ خلیج فارس گفت: هلدینگ خلیج فارس باید تصمیماتی بگیرد که آراجش هوادار را برگرداند‌. بزرگترین سرمایه استقلال همین هواداران است. راجع به مسئله مدیریتی الان استقلال نظر ندهم بهتر است. افرادی که واقعا لایق هستند باید در این جایگاه باشند. شما ببینید چه کسانی دارند بزرگترین باشگاه فرهنگی ورزشی کشور را مدیریت می‌کنند‌‌.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا