ورزش

صحنه‌ای که نکونام بابتش از نویدکیا گلایه کرد

مس رفسنجان در مسابقه شب گذشته مقابل استقلال نمایش خوبی مقابل صدرنشین لیگ داشت.

به گزارش ورزش سه، آنها این شانس را داشتند تا در ابتدای هر دو نیمه به گل برسند تا استقلال برای اولین بار در این فصل، در موقعیت متفاوتی بازی را دنبال کند. آنها که همواره پس از گلزنی، اقدام به بستن حفره‌های دفاعی خود می‌کردند و با کنترل بازی، بردهای متوالی در ورزشگاه آزادی رقم می‌زدند، این بار در سد تیمی که اتفاقا روبه جلو و جسورانه بازی می‌کرد، گیر افتاد.
البته استقلال به خصوص در نیمه دوم فرصت کافی برای گلزنی و پیروزی مقابل مس رفسنجان را داشت اما مسی‌ها هم با چاشنی شانس و هم با درخشش مدافعان و دروازه‌بان خود به صدرنشین لیگ اجازه برتری ندادند و دو امتیاز از دست استقلال پرید.
این صحنه‌ای از بازی است که روی یکی از  ضربات ایستگاهی بازیکنان مس رفسنجان به صورتی متشکل مشغول دفاع هستند و توپ مماس با سر سعید واسعی یکی از بهترین بازیکنان این تیم در مقابل آبی‌ها، به سمت دروازه می‌رود اما برای آبی‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. 

صحنه‌ای که نکونام بابتش از نویدکیا گلایه کرد

مسی‌ها تلاش داشتند در تمام مسابقه فاصله بین خطوط خود را حفظ کنند و مثل یک تیم متشکل نمایش بدهند. کاری که در نهایت به یک تساوی پرگل در ورزشگاه آزادی و گلایه‌های جواد نکونام از حریف نارنجی پوش ختم شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا