ورزش

صداقت: ملوان با یک موقعیت نساجی را شکست داد

ناراحتیم اما ناامید نیستیم؛

مصطفی صداقت می‌گوید نساجی روی دور بدبیاری است اما همچنان به ادامه فصل امیدوارند.

به گزارش “ورزش سه”، مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل ملوان بندرانزلی در ابتدا گفت: اول صحبت عدرخواهی بزرگی از هواداران‌مان می‌کنم. بابت حضورشان تشکر می‌کنم. به ما انرژی مضاعفی دادند. اثرات این انرژی را در زمین دیدند. بازی‌ای را باختیم که شرایطش فرق می‌کرد. تا قبل از اینکه ملوان به ما گل بزند، ۴ یا ۵ موقعیت صد در صد گل داشتیم. این بار روانی همچنان ما را اذیت می‌کند. ما خیبی موقعیت‌های خوبی ساختیم.

او ادامه داد: نیمه دوم یک طرفه برای ما بود. نیمه اول هم به گل رسیدیم که متاسفانه آفساید شد. به تیم ملوان تبریک می‌گویم و به تیم داوری خدا قوت می‌گویم. انشاالله هفته‌های بعد جبران کنیم.

صداقت در مورد امید بقای نساجی عنوان کرد: ما همچنان امیدواریم و فکر نمی‌کنم شرایط خیلی بدی داشتیم. ما حتی اگر پنجم جدول بودیم به خاطر باخت در خانه ناراحت می‌شدیم اما شک نکنید لیگ برای ما تا هفته آخر ادامه دارد. ما موقعیت‌های زیادی ساختیم و گلرشان بهترین بازیکن زمین بود. این یک طرفه‌ترین بازی فصل ملوان بود. همه بازیکنان تلاش‌شان را کردند و شک نکنید بازیکن هم می‌خواهد بهترین کیفیتش را ارائه دهد. ما تحت فشار مسائل روانی هستیم.

مربی نساجی در پایان افزود: ساختار دفاعی ما خوب بود و فقط یک موقعیت دادیم و در بازی صنعت نفت و شمس آذر هم موقعیت ندادیم. ما روی دور بدبیاری هستیم و عجیب‌ترین گل‌ها را می‌خوریم. ما آخر بازی با ۳ مهاجم بازی کردیم. ما تک مهاجم بازی نکردیم. ضربه سری که منجر به گل می‌شود ارسال از کنار است و ما شوت به چارچوب داشتیم. وقتی آنها با پنج نفر دفاع می‌کنند نمی‌توانیم در عرض بازی کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا