ورزش

صدرنشین لیگ‌برتر در چالش مقابله با شگفتی‌ساز

مس‌سونگون ورزقان – سفیرگفتمان تهران

دوئل اشراف‌زاده‌های تقی‌پور و ماجراجویان زرخانلی قطعا دیدنی خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه” امروز در سالن پورشریفی تبریز تیم‌های شکست‌ناپذیر لیگ‌برتر به مصاف همدیگر خواهند رفت و به احتمال قوی یکی از صفرها از صحنه جدول پاک می‌شود در حالی که به ذهن خوش‌بین‌ترین انسان روی زمین هم خطور نمی‌کرد که توت‌فرنگی‌های زرخانلی در چنین‌ حال‌وهوایی مهمان لاله‌های نارنجی باشند.

خبرنگاران پیش از بازی از تقی‌پور پرسیدند “چرا به نظر می‌رسد از سفیرگفتمان می‌ترسید؟” و سپس نوشتند شاید سفیرگفتمان همان تیمی شود که ورای ماموریت این فصلش ظاهر شود. آن‌ها برای حضور در جمع هشت تیم راهی آوردگاه بزرگ شدند، اما حالا سر سفره بزرگان نشسته‌اند.

1916759

آن‌ها پرسش‌های دیگری را در ذهن دارند. آیا سفیر هر بار دست‌کم گرفته شده جانانه‌تر جنگیده؟ و سپس نتایج نیم فصل دوم لیگ‌برتر در فصل گذشته را مرور می‌کنند که آن‌ها جزء چهار تیم جدول جای گرفتند.

سونگونی‌ها قصه‌های پریان هر تیمی را درام می‌کنند. آن‌ها هر تیمی را قربانی هدف‌های خود می‌کنند. به نظر می‌رسد مس‌سونگون، شب سالن پورشریفی را برای جوانان تهرانی تبدیل به هالووین کنند و زنگ کریسمس را برای سفیری‌ها به صدا در بیاورند.

1916758

آمار دو تیم بیانگر حساسیت این بازی خواهد بود . مس‌سونگون با ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ است و سفیرگفتمان با ۱۰ امتیاز در همان حوالی به سِیر می‌کند و در جایگاه سوم ایستاده است.

1916760

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا