ورزش

صدر از دست یاران نوراللهی پرید

شباب الاهلی در حضور ۵۴ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل بنی‌یاس شکست خورد.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم و ماقبل پایانی دور رفت فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه آل راشد دبی مقابل تیم رده دهمی بنی‌یاس قرار گرفت.

یاران نوراللهی که طی هفت مسابقه اخیرشان در لیگ برتر امارات هیچ شکستی نداشته و یک تساوی و ۶ پیروزی پیاپی به دست آوردند، در دیدار خانگی امشب نتوانستند به این روند فوق‌العاده ادامه بدهند تا عدم نتیجه‌گیری آنها منجر به از دست رفتن صدر جدول شود.

شباب الاهلی با وجود اینکه با گل دقیقه ۷ ولید عباس پیش افتاد، اما در دقایق ۲۴ و ۲۶ دروازه‌اش را باز شده دید و در ادامه نیز نتوانست نتیجه را مقابل بنی‌یاس جبران کند تا این مسابقه را با شکست پشت سر بگذارد.

یاران نوراللهی که پیش از این دو شکست در لیگ برتر امارات مقابل شارجه و الظفره داشتند، امشب هم با نتیجه دو بر یک برابر بنی‌یاس مغلوب شدند تا ۲۵ امتیازی بمانند و با یک امتیاز کمتر نسبت به شارجه صدرنشین، در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند.

احمد نوراللهی، هافبک ایرانی شباب الاهلی در دیدار امشب مقابل بنی‌یاس حضور ۵۴ دقیقه‌ای در زمین داشت و یازدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را انجام داد.

1785003

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا