ورزش

صدقی:در لهستان دنبال سکو نیستیم




رئیس انجمن هاکی روی یخ در خصوص شرایط تیم آیس هاکی دختران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ در خصوص شرایط تیم آیس هاکی دختران و توقعی که از آنها در کاپ توسعه جهانی هاکی در لهستان می رود چیست،گفت:به لطف ایرانمال تمرینات مستمر و اردوهای خوبی داشتیم و برای آمادگی هر چه بیشتر از مربیان فنلاندی دعوت کردیم به ایران بیایند تا بتوانیم از تجربیاتشان استفاده کنیم.با کمک وزیر ورزش و اسپانسر تیم “مای لیدی”هم شرایط مالی برای حضور در این مسابقات را فراهم کردیم قاعدتا با فراهم کردن بستر مناسب باید بگوئیم توقع داریم از لهستان با دست پر برگردیم اما این دست پر اینبار بیشتر از اینکه مدال باشد تجربه ویژه ای هست که در برنامه میان مدت تا بازیهای زمستانی هاربین دنبال آن هستیم.

صدقی ادامه داد:هاکی روی یخ در ایران رشته بسیار نوپایی است با توجه به این که ما اینلاین هاکی را از رتبه آخر آسیا به قهرمانی در آسیا رساندیم توانستیم از تجربیات اینلاین هاکی استفاده کنیم و در مدت زمان کوتاهی در رده دختران و مردان مدال های خوبی در هاکی روی یخ کسب کنیم اما در این مسیر باید باخت و ناکامی را هم تجربه کنیم که سریعتر به پیشرفت برسیم.

پیروزی های مداوم ممکن است اعتماد به نفس کاذب ایجاد کند لذا تلاش کردیم در بازی ها و تورنمت های دشوار تری شرکت کنیم که بچه ها هم به طور جدی محک بخورند هم تجربیات بیشتری کسب کنند.رئیس انجمن هاکی روی یخ ادامه داد:مسابقاتی که دختران ما اکنون در آن حضور دارند سطح بسیار بالایی دارد و رقابت سختی با حریفان خود خواهند داشت.چیزی که ما به دنبال آن هستیم این است که بتوانیم این مسیر رو به رشدی که در آن هستیم را با همین سرعت ادامه بدهیم.

صدقی در پاسخ به این سوال که پس لهستان صرفا یک اردو و تورنمت تدارکاتی برای ایران است چنین گفت:هیچ وقت زنان ایرانی را دست کم نگیرید، همچنین نه فقط تیم هاکی روی یخ بلکه هر ایرانی در لباس تیم ملی برای افتخار کشورش تا پای جان میجنگد اما همانطور که شما هم اشاره کردید لهستان برای ما در برنامه دوساله پیش رو بیشتر جنبه آماده سازی و کسب تجربه است چیزی شبیه بازی های تدارکاتی! در سطحی که تا کنون تجربه نکرده ایم.

صدقی در پایان گفت:ما فروردین ماه در قرقیزستان مسابقات آسیایی را پیش رو داریم امیدواریم با این بازیها و اردوهای مستمری که پشت سر می گذارند بتوانیم طلای مسابقات آسیایی که دوره قبل نایب قهرمان آن بودیم را کسب کنیم.

در برنامه میان مدت نیز چشم مان به مسابقات زمستانی هاربین چین است که در اسفندماه برگذار می شود و هدف ما از شرکت در ایونت ها و مسابقاتی که تا آن زمان خواهیم داشت تاریخ سازی و کسب مدال در بازیهای زمستانی هاربن چین است.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا