ورزش

صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا؛

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا