ورزش

صلاح با این کار می‌تواند از رونالدو هم بزرگ‌تر شود!

خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که وقت فروش محمد صلاح، به تیم‌های عربستانی رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، تابستان گذشته باشگاه الاتحاد عربستان برای جذب صلاح اقدام به ارائه پیشنهادی نجومی کرد اما این انتقال در نهایت منتفی شد. شایعات پیرامون انتقال محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به لیگ عربستان سعودی همچنان ادامه دارد. با وجود اینکه یک سال دیگر از قرارداد صلاح با لیورپول باقی مانده است، اما این بازیکن 31 ساله هنوز تصمیمی برای ترک آنفیلد در سال 2024 نگرفته است. با نزدیک شدن به پایان قرارداد و احتمال از دست دادن او به عنوان بازیکنی تاثیرگذار به صورت رایگان، لیورپول با تصمیمات مهمی روبرو است.

خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، معتقد است این انتقال به سود همه طرف‌ها خواهد بود: «محمد صلاح دیگر بازیکن سه سال پیش نیست. او دیگر به اندازه گذشته مدافعان را دریبل نمی‌زند، اما همچنان یک گلزن فوق العاده است. اگر من جای مدیران لیورپول بودم و پیشنهاد مناسبی، مثلاً بیش از 100 میلیون پوند، دریافت می‌کردم، به طور جدی به آن فکر می‌کردم. انتقال به عربستان سعودی به راحتی می‌تواند چنین مبلغی را به همراه داشته باشد. می‌دانم که هواداران لیورپول ممکن است با من موافق نباشند، آنها صلاح را دوست دارند و می‌خواهند همه بازیکنان برترشان بمانند، اما گاهی اوقات باید بدانید که چه زمانی باید بازیکن را رها کنید. برای مثال، من بدون تردید قرارداد ویرژیل فن دایک را تمدید می‌کردم، اما در مورد صلاح، گزینه عربستان وجود دارد و او می‌تواند در آنجا به ستاره‌ای حتی بزرگتر از کریستیانو رونالدو تبدیل شود. سال گذشته پیشنهادهایی از عربستان برای صلاح ارائه شد. همه ما می‌دانیم که وقتی پیشنهادی ارائه می‌شود، احتمالاً شرایط شخصی توافق شده است، بنابراین واضح است که او به جدایی از لیورپول تمایل دارد.»

صلاح با این کار می‌تواند از رونالدو هم بزرگ‌تر شود!

صلاح از سال 2017 در لیورپول حضور داشته و در 349 بازی، 211 گل به ثمر رسانده است. او ممکن است از فرصت امضای یک قرارداد پردرآمد دیگر در خاورمیانه استفاده کند. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی با حضور در 39 سالگی نشان داد که عربستان سعودی می‌تواند مکان مناسبی برای ادامه یک حرفه باشکوه باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا