ورزش

صلاح نیست، دوست‌هاش هستند! (عکس)

شب درخشش ژوتا و نونیز

لیورپول در غیبت محمد صلاح با چهار گلی که توسط نونیز و ژوتا زده شده، به پیروزی رسید.

به گزارش “ورزش سه”، در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول به مصاف تیم بورنموث رفت که در این بازی شاگردان یورگن کلوپ عملکرد بی‌نقصی از خود به نمایش گذاشتند. سرخ پوشان مرسی ساید در شرایطی که محمد صلاح ستاره اصلی خط حمله خود را به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا در اختیار ندارند، با دبل نونیز و ژوتا به برد رسیدند.

هماهنگی بالای این دو چهره موجب شد تا در همان شروع نیمه دوم روی پاس مستقیم دیوگو ژوتا گل نخست تیمش را به ثمر رساند و در ادامه بازی ستاره پرتغالی لیورپول خودش موفق به گلزنی شد و این کار را دو بار انجام داد.

پیش از رسیدن به دقیقه ۸۰ بازی بود که داروین نونیز باری دیگر به گل رسید تا در مجموع این فصل او هفت گل و ۶ پاس گل داده باشد و ژوتا نیز به هفت گل و دو پاس گل رسید تا این دو چهره حالا به مرد آلمانی نیمکت تیمشان و هواداران پرشمارشان ثابت کنند که در نبود محمد صلاح قرار نیست خط آتش لیورپول دچار تزلزل شود و چه بسا خطرناک‌تر از قبل دروازه رقبا را باز کنند.

1981556
1981557

لیورپول اکنون با ۴۷ گل زده دومین خط حمله برتر لیگ برتر انگلیس را دارد و از معدود تیم‌های فوتبال اروپا به شمار می‌آید که علی‌رغم جدایی بازیکنانش در زمان انتقال به جام ملت‌های آفریقا و آسیا دچار افت نشده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا