ورزش

صمیمی: با این تیم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم

تیم گردن کلفتی را با شش گل شکست دادیم

دروازه بان تیم مس سونگون معتقد است که تیمش توانایی تکرار قهرمانی نیم فصل را در پایان فصل دارد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا صمیمی در مورد پیروزی تیمش مقابل سن ایچ و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال ایران گفت: این پیروزی و قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه مس سونگون تبریک عرض می کنم. یک بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم. بعد از شکست غیرفنی که مقابل گیتی پسند داشتیم، خود را از نظر روحی و روانی آماده بازی با سن ایچ کردیم که حریف بسیار سختی بود.

او افزود: با تیم گردن کلفتی بازی داشتیم. سن ایچ 12 هفته بود که نباخته بود. این تیم مقابل مدعیان دیگر نتایج بسیار خوبی گرفته بود و مقابل کراپ پیروز شده و از گیتی پسند مساوی گرفته بود. خوشبختانه توانستیم در خانه مقابل این تیم 6-1 پیروز شده و نتیجه خوبی کسب کنیم تا قهرمان نیم فصل شویم.

دروازه‌بان مس تاکید کرد: البته همان طور که می دانید نه به قهرمان نیم فصل جام می دهند و نه جایزه! انشالله امیدواریم که همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم تا در نهایت جام را بالای سر ببریم.

صمیمی با ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی تیمش در پایان فصل گفت: در کنار بازیکنان باتجربه و بزرگ، جوانان باتجربه ای هم داریم که می توانند در شرایط سخت به تیم کمک کنند. در کنار این بازیکنان، کادرفنی خوب و یک مدیریت فوتبالی داریم که تمام فکر و ذکرشان موفقیت مس سونگون است. در نیم فصل دوم گرفتن امتیاز سخت تر می شود ولی با این مجموعه می توانیم به هدفی که داریم برسیم و فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا