ورزش

صیادمنش در لباس زرد رونمایی شد (عکس)

شروع اللهیار در وسترلو با شکست سنگین؛

مهاجم ایرانی وسترلو نخستین بازی خود با پیراهن این باشگاه را مقابل لوون انجام داد.

به گزارش “ورزش سه”، اللهیار صیادمنش پس از انجام 6 بازی در فصل 24-2023 چمپیونشیپ انگلیس با پیراهن هال سیتی و شرایط نه چندان خوبی که در این باشگاه سپری می‌کرد، تصمیم به جدایی گرفت و راهی وسترلو بلژیک شد و امشب هم نخستین بار برای تیم جدیدش به میدان رفت و حضور یک نیمه‌ای در زمین داشت.

تیم فوتبال وسترلو که پس از جذب اللهیار صیادمنش برای نخستین بار این مهاجم ایرانی را در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 20:45 امشب (به وقت تهران) در ورزشگاه هت کویپیه مقابل تیم رده چهاردهمی لوون قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک را برگزار کند.

وسترلو بلژیک که در دو هفته گذشته ژوپیر لیگ یک پیروزی و یک تساوی داشت، امشب به دنبال همین روند در بازی خانگی مقابل لوون بود، اما در نیمه نخست با دو گل شکست خورد تا اللهیار صیادمنش از شروع نیمه دوم وارد بازی شود.

1986748

اللهیار لحظاتی پس از ورود به زمین یک موقعیت خطرناک به وجود آورد و قصد داشت با شوت محکم گلزنی کند که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه لوون به بیرون رفت تا مهاجم ایرانی زردپوش وسترلو با بدشانسی در نخستین بازی در ژوپیر لیگ بلژیک مواجه شود.

تیم لوون گل سوم را در دقیقه 60 به ثمر رساند که یاران صیادمنش 10 دقیقه بعد یکی از گل‌های خورده را جبران کردند که وی‌ای‌آر آن را نپذیرفت و در نهایت وسترلو با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد تا 25 امتیازی و در جایگاه دهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا