ورزش

ضربه‌ فراموش نشدنی مجیدی از نگاه طرفداران استقلال

انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلبا را طرفداران استقلال از چشم فرهاد مجیدی می‌بینند.


به گزارش ایلنا، پس از جدایی محمد محبی از استقلال، امیدهای زیادی وجود داشت که حداقل این باشگاه بتواند ستاره سرشناس دیگری را از دست ندهد.

سه روز پیش شوک بزرگ دیگری به طرفداران استقلال وارد شد: مهدی قایدی و شادی گل معروفش با پیراهن اتحاد کلبا!

کابوسی که طرفداران استقلال انتظارش را می‌کشیدند بالاخره از راه رسید و آبی‌ها در نقل و انتقالات با یک شکست بزرگ دیگر رو به رو شدند.

جدایی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته که دوباره به تیم ملی هم بازگشته، مانند بنزینی بود که روی آتش خشم این روزهای طرفداران استقلال فرو ریخت.

نامه باشگاه استقلال اینطور نشان می‌داد که آن‌ها از زمان آغاز مدیریت علی خطیر با باشگاه الاهلی امارات وارد مذاکره شدند تا برای یک فصل دیگر قایدی را در اختیار داشته باشند اما باشگاه اماراتی اعلام کرده که این امکان میسر نیست.

چند ساعت از بیانیه استقلال می‌گذشت که مشخص شد قایدی با قراردادی رسمی به اتحاد کلبا ملحق شده است؛ تیمی که برای دومین فصل متوالی با فرهاد مجیدی همکاری می‌کند.

انتشار تصاویر قایدی با پیراهن اتحاد کلبا موجب شد تا موج گسترده‌ای از آن‌ها رفتار مجیدی را مورد انتقاد قرار بدهند. سوای اینکه مدیران باشگاه تهرانی باید رضایت الاهلی را زودتر از این‌ها جلب می‌کردند اما پیکان انتقادات به سوی مجیدی نشانه رفته است.

او که در گذشته چند مرتبه استقلال را در شرایط حساس ترک کرده اکنون بازیکنی را جذب کرد که فصل پیش تاثیر زیادی در خط حمله تیم داشت و بعید است که بازیکنی باکیفیت او با فرصت کم باقی مانده در نقل و انتقالات، جایگزین این ستاره جوان شود.

خرید بازیکن اگرچه در فوتبال حرفه‌ای به هیچ عنوان یک حرکت غیرحرفه‌ای و غیرقانونی تلقی نمی‌شود اما مجیدی بار دیگر در دید هواداران استقلال فردی است که اهداف شخصی‌اش به علاقه او نسبت به استقلال پیشی گرفته است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا