ورزش

طعم صعود با شکست تیم عطایی شیرین‌تر شد

لیگ برتر والیبال؛

تیم ایفاسرام اردکان در نخستین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان موفق به شکست فولاد سیرجان ایرانیان شد.

به گزارش “ورزش سه”، در نخستین دیدار این هفته و از ساعت 15 تیم ایفاسرام اردکان میزبان فولاد سیرجان صدرنشین این رقابت‌ها بود که شاگردان عباسعلی میرحسینی در این بازی خانگی سه بر یک به پیروزی رسیدند و سهمیه پلی‌آف به دست آوردند.

فولاد سیرجان که با 20 برد و 57 امتیازصدرنشین جدول است و تا پایان مسابقات نتایج در جایگاهش تغییر ایجاد نمی‌کند، با ترکیب دوم خود و بدون حضور بهروز عطایی بر روی نیمکت مقابل ایفاسرام به میدان رفت و در ست نخست 25 بر 20 به پیروزی رسید.

ایفاسرام در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 به پیروزی رسید تا با 15 برد و 44 امتیاز صعودش به عنوان ششمین تیم به مرحله پلی‌آف قطعی شود. پیش از این حضور پنج تیم فولاد سیرجان، شهداب یزد، طبیعت، گیتی‌پسند و پیکان تهران در مرحله پلی‌آف قطعی شده بود.

محمدحسین شفقی و حمید راهجردیان ناظران این مسابقه بودند که به مدت 115 دقیقه طول کشید. این دیدار خانگی ایفاسرام یک هزار و 500 تماشاگر داشت و حاضران در سالن آیت‌الله خاتمی با بازیکنان این تیم جشن صعود گرفتند.

قضاوت این دیدار را نیز کیوان عابدزاده، سجاد خان بابازاده و محمد عشقدوست به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده داشتند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا