ورزش

طعنه آلگری به خبرنگاران؛ برای شما هم ناراحتیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار تیمش مقابل سالرنیتانا کنایه جالبی به خبرنگاران زد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس برای سومین فصل متوالی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند چرا که شاگردان مکس الگری هفته گذشته یک شکست غیرمنتظره و عجیب را برابر ویارئال متحمل شده و با دریافت سه گل از این تیم اسپانیایی حذف تلخی را از چمپیونزلیگ تجربه کردند.

بعد از حذف ناباورانه بیانکونری از لیگ قهرمانان اروپا انتقادات تندی نسبت به ماسیمیلیانو آلگری مطرح شد و حتی برخی خبرنگاران بعد از بازی خطاب به این سرمربی ایتالیایی، فصل یووه را شکست خورده تلقی کردند؛ موضوعی که با واکنش سرمربی بانوی پیر نیز همراه بود و این اظهار نظر خیلی به مذاق او خوش نیامد.

یوونتوس بعد از این باخت تلخ فردا کار خود در رقابت های سری آ را پیگیری خواهد کرد و در این راستا به مصاف سالرنیتانا می‌رود. مکس آلگری پیش از این بازی یک مرتبه دیگر به حذف تیمش از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و این بار به خبرنگاران طعنه زد. او گفت: “ما برای شما نیز ناراحت هستیم.  ما از لیگ قهرمانان اروپا بیرون می رویم، اما شما هم همینطور.

دوست داشتید در بازی‌های خارج از خانه مثل مونیخ و مادرید با ما سفر کنید؛ نه؟ به همین خاطر است که ما برای شما هم بسیار ناامید و ناراحت هستیم.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا