ورزش

طیبی: یکی از بهترین تیم‌های دنیا را بردیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال معتقد است مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش “ورزش سه”، حسین طیبی که در نخستین مسابقه تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل حضور ثابت در ترکیب داشت، در 15 دقیقه ابتدایی به دلیل گرفتگی عضله نتوانست بازی کند و مشخص نیست در دومین دیدار که ساعت 2:30 بامداد امروز جمعه (به وقت ایران) آغاز می‌شود، به زمین خواهد رفت یا نه.

طیبی در خصوص حضور تیم ملی فوتسال ایران در این تورنمنت عنوان کرد: خدا را شکر نخستین بازی تورنمنت مقابل پاراگوئه را با برد شروع کردیم. به نظرم پاراگوئه یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و نتایجش هم در چند وقت اخیر این موضوع را نشان داده است.

او ادامه داد: امشب هم برای دیدار با کلمبیا آماده می‌شویم که به‌نظرم بازی خیلی سختی است. شناخت زیادی نداریم ولی تیم قدرتمندی هستند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین وضعیت جسمانی خود ابراز کرد: یک مصدومیتی سراغم آمد که کادر فنی صلاح دانستند در دقایق آخر بازی نکنم و اگر مربیان صلاح بدانند، امشب بازی خواهم کرد و سعید احمدعباسی نیز به دلیل مصدومیت مشخص نیست امشب بازی کند یا خیر.

طیبی تصریح کرد: با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم. جا دارد از فدراسیون فوتبال و اصولی هم تشکر می‌کنم که این اردو را فراهم آوردند. تیم جوانی هستیم و نیاز به اینگونه مسابقات داریم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا