ورزش

عادل برای پرسپولیس رفت و برگشت نشد!

رضا عادل که قرار بود داور بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس باشد، قبلا هم این بازی را سوت زده بود.

به گزارش “ورزش سه” روز گذشته و ساعاتی بعد از اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته هفدهم، مشخص شد رضا عادل دیدار ذوب آهنپرسپولیس را سوت خواهد زد، به یک‌باره نام داور وسط این مسابقه تغییر کرد و علی صفایی به عنوان داور این مسابقه برگزیده شد.

البته انتخاب این داور هم عجیب بود، چرا که در فهرست اولیه داوران این داور برای قضاوت دیدار آلومینیوم- هوادار انتخاب شده بود و حالا باید دید برای آن مسابقه چه گزینه‌ای اعلام شده است.

از سوی دیگر جالب آنجا بود که رضا عادل دیدار رفت پرسپولیس و ذوب‌آهن از هفته سوم را قضاوت کرده بود و اگر دوباره داور این مسابقه می‌شد، دبل می‌کرد که ظاهرا مصدوم شده است.

در آن بازی در دقایق پایانی پرسپولیس گل مساوی را با ضربه سر گولسیانی به ثمر رساند که در آن صحنه کمک داور اشتباه کرد، چرا که گل پرسپولیس آفساید بود.
علی صفایی هم در نیم فصل اول بازی پرسپولیس – صنعت نفت آبادان را قضاوت کرد که داوری آن مسابقه هم نکته زیاد داشت، چرا که برخی کارشناسان اعتقاد داشتند پنالتی پرسپولیس و اخراج بازیکن صنعت نفت در آن بازی درست نبوده، اما در عوض برخی دیگر هم اعتقاد داشتند در صحنه گل دوم صنعت نفت تمام توپ از تمام خط عبور نکرده بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا