ورزش

عباس‌زاده با دو گل تاج و تختش را پس گرفت

مدعی جدید آقای گلی باز هم از تراکتور

محمد عباس‌زاده همانند دور رفت به پرسپولیس گل زد و خود را دوباره به صدر جدول گلزنان رساند.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اولین مدعیان آقای گلی این فصل، محمد عباس‌‌زاده بود که فصل را خوب شروع کرد و با یورگن لوکادیا، ستاره هلندی نیم فصل اول پرسپولیس برای آقای گلی رقابت می‌کرد.

برای هفته‌های طولانی محمد عباس‌زاده و یورگن لوکادیا با شش گل زده در صدر جدول قرار داشتند و ۹ هفته پس از جدایی لوکادیا و دور بودن عباس‌زاده از شرایط آرمانی و ترکیب تراکتور، بالاخره عارف رستمی و شهریار مغانلو خود را هفت گله کرده بودند.

در بازی امروز تراکتور و پرسپولیس، محمد عباس‌زاده در شرایطی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت که تیمش دو گل عقب بود. عباس‌زاده که همواره مقابل تیم اسبق خود، پرسپولیس، خوب بازی می‌کند در بنیان دیزل نیز جلوی این تیم همه کار کرد اما در نهایت پرسپولیس سه امتیاز را به تهران برد.

1828732
1828733

عباس‌زاده ابتدا با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در ادامه با گرفتن پنالتی و گل کردن آن پرسپولیس را در وضعیت از دست رفتن پیروزی قرار داد. عباس‌زاده با این دبل به سمت صدر جدول گلزنان پشتک‌ زد و هشت گله شد.

یکی از افرادی که بیشترین حسرت را از گل دقیقه آخر پرسپولیس می‌خورد بدون شک محمد عباس‌زاده است که با شکست تراکتور جشن او تکمیل نشد. رضا اسدی از تراکتور نیز با هشت گل زده مدعی آقای گلی لیگ است.

عکس: امیرحسین خیرخواه

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا