ورزش

عباس‌زاده و آن رویای همیشه به‌یادماندنی

محمد عباس زاده در دیدارهای اخیر نساجی حتی بدون حضور در ترکیب هم کاپیتان محبوب و موثر شمالی‌هاست.

یه گزارش ورزش سه، در دیدار جنجالی و جذاب بین نماینده‌های شمال و جنوب کشور در پایین جدول دو تیم به یک امتیاز از این رقابت حساس رضایت دادند. در کنار اتفاقات جنجالی و اخراج دو سرمربی و یک بازیکن از صنعت نفت، باشگاه نساجی ویدیوی جالبی را از رختکن نساجی پیش از دیدار منتشر کرده است.

در این تصویر حلقه اتحاد بازیکنان شمالی در رختکن دیده می‌شود و محمد عباس‌زاده کاپیتان محبوب شمالی‌ها صحبت‌های انگیزشی را در مقابل اعضای تیم انجام می‌دهد. در بخشی از حرف‌ها عباس زاده می‌گوید: می‌جنگیم باید در درون زمین ثابت شود، میریم و می‌جنگیم، اول با سلامت و بعد با سه امتیاز بر‌می‌گردیم. در پایان هم تیم با فریاد یا الله و نساجی راهی زمین مسابقه شد. 

عباس‌زاده و آن رویای همیشه به‌یادماندنی

عباس‌زاده که در نیم فصل از فولاد به تیم شهرش بازگشته در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد اما چه در رختکن و چه روی نیمکت با هیجان به هم تیمی‌های خود روحیه و انگیزه می‌داد. امیر هوشمند هم بعد از گل به سرعت به سمت عباس زاده رفت و او را در آغوش کشید. 

محمد عباس زاده پیش از این هم در زمان صعود به لیگ برتر به تیم شمالی بازگشت و نقش به سزایی در صعود نساجی به لیگ برتر داشت. محمد و نساجی امیدوارند تا در دیدارهای آینده این تیم به روزهای خوب قبل بازگردند. نساجی در دیدار بعدی در وطنی میزبان شمس آذر قزوین است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا