ورزش

عبدی: انتهای هر تیم‌داری، باید تیم ملی موفق شود

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص قرعه این تیم در مسابقات انتخابی جام ملت ها سخن گفت.

به گزارش “ورزش سه”، قرعه کشی مرحله انتخابی جام ملت های 2025 آسیا جوانان برگزار شد که طی آن، تیم ملی ایران با کشورهای لائوس، هند و مغولستان همگروه شد.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان ایران  در خصوص قرعه این تیم گفت: قرعه کشی را از صبح پیگیری می کردیم که این موضوع فقط مربوط به تیم جوانان نبود بلکه قرعه نوجوانان را هم پیگیری می کردیم به این دلیل که بحث تیم های ملی است و باید روی آنها حساس باشیم تا هر کمکی می توانیم برای صعود این تیم ها به دور نهایی جام ملت های آسیا و سپس جام جهانی داشته باشیم.

عبدی: انتهای هر تیم‌داری، باید تیم ملی موفق شود

وی ادامه داد: در قرعه کشی دور نهایی انتخابی جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا در گلدان اول بودیم که باعث شد در یک گروه چهار تیمی با حضور تیم های لائوس، هند و مغولستان همگروه شویم و امیدوارم بتوانیم از این گروه با آمادگی بالای بازیکنان صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان افزود: امیدوارم بازی های دوستانه خوبی را در سطح بین المللی با توجه به مشخص شدن گروه داشته باشیم.

عبدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان گفت: متاسفانه اندکی کارمان را با تاخیر شروع کردیم که به دلیل تعطیلات نوروزی بود. اصرار داشتم قبل از پایان فروردین امور اولیه جوانان را انجام داده باشیم که شامل رویت بازیکنان مستعد در سطح کشور و همچنین باشگاه های مختلف بود. کار چهار ماه را به سختی در یک ماه انجام دادیم، شهرستان های زیادی رفتیم و بازیکنان زیادی را در تیم های مختلف دیدیم. بین اردوها شهرستان های مختلف رفتیم که کار سختی بود.

1954187

سرمربی تیم جوانان ایران ادامه داد: بازیکنانی که سال گذشته در رده نوجوانان بودند حالا با تیم های بزرگسالان خود تمرین می کنند. فکر می کنم یکی از معضلاتی که با تیم های محترم باشگاهی باید حل کنیم روی برنامه ریزی درباره حضور بازیکنان است تا در اردوهای ما شرکت کنند. انتهای هر تیمداری و باشگاهداری داشتن یک تیم ملی قوی است که باشگاه ها به آن افتخار کنند امیدوارم این هماهنگی صورت بگیرد همانطور که از قبل بوده و بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا