ورزش

عجیب‌ترین گل به خودی: از ترس صلاح و نونیز (عکس)

ماتی کش، هافبک لهستانی استون‌ویلا، در دیدار مقابل لیورپول با حرکتی عجیب دروازه خودی را باز کرد تا دومین گل را به شاگردان یورگن کلوپ هدیه بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، ماتی کش، هافبک لهستانی استون‌ویلا، در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل برنلی و در جریان پیروزی 3-1 تیم اونای امری دو بار گلزنی کرد تا به یکی از ستاره‌های محبوب این فصل بین هواداران ویلا تبدیل شود.

ویدئو: 309866

اما او امروز در نیمه اول دیدار تیمش مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با اشتباهی عجیب دروازه خودی را باز کرد تا عقب‌ماندگی تیمش مقابل قرمزهای آنفیلد را به دو گل افزایش دهد.

لیورپول که خیلی زود و در دقیقه 3 با شوت پای چپ تماشایی دومینیک سوبوسلای به گل رسیده بود در دقیقه 22 حمله همه‌جانبه دیگری روی دروازه تیم اونای امری سازمان داد.

1919924

ترنت الکساندر آرنولد که امروز تا اینجا عالی بازی کرده با پاسی تماشایی توپ را از بالای سر خط دفاعی ویلا در سمت راست به محمد صلاح رساند. ستاره مصری که این روزها به دلیل شایعات درباره احتمال انتقالش به الاتحاد جنجالی شده نونیز، ستاره بازی قبلی لیورپول، را در موقعیت گلزنی صاحب توپ کرد. شوت سرضرب نونیز با پای راست به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت ماتی کش که از حمله ناگهانی صلاح و نونیز ترسیده بود با حرکتی عجیب دروازه خودی را باز کرد. او در این صحنه عملا نقش یک مهاجم گلزن را بازی کرد تا اختلاف برای قرمزها به دو گل افزایش پیدا کند.

1919923

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا