ورزش

عذرخواهی احساسی نیمار از همسرش: بدون تو نمی‌توانم!

نیمار، ستاره برزیلی، به خاطر رفتار اشتباهی که با همسرش داشته با انتشار پستی به صورت علنی از او عذرخواهی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، نیمار در طول دوران فوتبالش همیشه حواشی بسیاری را با خود به همراه داشته و جنجال بسیاری پیرامون زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش وجود داشته است. 

این ستاره برزیلی در ماه آوریل اعلام کرد که در انتظار تولد فرزندش است. زندگی خصوصی او هم تحت الشعاع جنجال همشگی همراه با نامش بوده و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع کمی برای او دردسرساز شده و باعث شده که بحثی که با همسرش داشته به رسانه‌ها درز کند. 

این بازیکن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خطاب به همسرش نوشت:« من اشتباه کردم. من درباره تو اشتباه کردم. جرات این را دارم که بگویم هر روز در درون و بیرون زمین اشتباه می‌کنم. اما اشتباهاتم در زندگی شخصی را در خانه و در فضای شخصی با خانواده و دوستانم حل می‌کنم. 

1890150

همه این رفتارها روی خاص‌ترین فرد زندگی‌ام تاثیر گذاشت. زنی که رویای این را داشتم که کنارم باشد و زنی که مادر فرزندم است. این موضوع به خانواده او که حالا خانواده من است هم رسید. من به خاطر اشتباهاتم و عصبانیت بی‌موردم عذرخواهی کرده‌ام اما احساس می‌کنم که باید این کار را به صورت علنی هم انجام دهم. 

اگر موضوعی خصوصی، علنی شود پس عذرخواهی هم باید علنی باشد. من نمی‌توانم خودم را بدون تو تصور کنم. نمی‌دانم که آیا این رابطه جواب خواهد داد یا نه اما مطمئن باش که امروز دوست دارم تمام تلاشم را به کار بگیرم. عشق ما به یکدیگر باعث می‌شود که قدرتمندتر باشیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا