ورزش

عزیمت قلی‌زاده به لهستان با هواپیمای مالک شارلوا

قرارداد وینگر ایرانی با لخ پوزنان رسمی می‌شود

کار پیوستن علی قلی زاده به لخ پوزنان لهستان تمام شده است و این انتقال طی روزهای آینده اعلام می شود.

به گزارش “ورزش سه”، آنگونه که رسانه های بلژیکی و لهستانی نوشته اند، کار پیوستن علی قلی زاده به لخ پوزنان لهستان تمام شده است و این بازیکن با شکستن رکورد گران ترین انتقال تاریخ لیگ این کشور، راهی تیمی می شود که فصل گذشته رتبه سوم را به دست آورد

وب سایت meczyki لهستان در این باره نوشت: قرارداد این فوتبالیست ایرانی با لخ پوزنان هنوز رسمی نشده اما اولین بازیکنی خواهد بود که جذب این تیم می شود. علی قلی زاده 27 سال دارد و برای شارلوای بلژیک بازی می کند.

قرارداد قلی زاده با لخ پوزنان سه ساله خواهد بود. این فوتبالیست 27 ساله روز گذشته با همراه مدیربرنامه هایش و با هواپیمای شخصی مالک شارلوا به پوزنان پرواز کرد. توافقات نهایی روی میز وجود دارد و این انتقال در مرحله نهایی است و هیچ چیز غیر منتظره ای نباید رخ دهد.

وب سایت voetbalprimeur بلژیک نیز در مطلبی، به جدایی وینگر ایرانی از جمع گورخرها اشاره کرد و نوشت: قلی زاده به شارلوا برنمی گردد و به باشگاه جان فن دن بروم (سرمربی سابق اندرلخت و فعلی لخ پوزنان) می رود.

در ادامه این گزارش آمده است:
برای علی قلی زاده، بازگشتی به اسپورتینگ شارلوا وجود ندارد. این بازیکن ایرانی در نیم فصل دوم لیگ گذشته به صورت قرضی به کاسیم پاشا ترکیه رفت و حالا می تواند به لهستان برود.

لخ پوزنان، باشگاه جان فن دن بروم، به توافق با قلی زاده نزدیک شده است. باشگاه لهستانی پس از جدایی میکال اسکوراس و پیوستن او به کلوب بروژ، نیاز به تقویت در بخش تهاجمی خود دارد و آن گزینه حتما قلی زاده است.

توافقات نیز صورت گرفته و انتظار می رود در روزهای آینده به صورت رسمی اعلام شود. قلی زاده باید نزدیک دو میلیون یورو برای شارلوا کسب درآمد کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا