ورزش

عصبانیت شدید توخل پس از باخت به رئال / با این وضع شانسی برای صعود نداریم


سرمربی چلسی پس از باخت مقابل رئال مادرید شدیدا از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چلسی شب گذشته در خانه خود مقابل رئال مادرید تن به شکست سنگین 3 بر یک داد تا امید به صعود برایشان کمرنگ شود.

توخل در خصوص این باخت و نمایش ضعیف خط دفاعی تیمش گفت: با این نمایش آیا شانس برای بازگشت داریم؟ نه ، به هیچ وجه. الان هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا نداریم.

وی ادامه داد: ما باید خودمان را پیدا کنیم. نمی‌دانم بازیکنان پس از بازی‌های ملی سرشان به کجا گرم است. اصلا حواسشان نیست. نیمه دوم بازی امشب تکرار بازی مقابل برنتفورد بود. ما در 5 روز، 7 گل خوردیم. فکر نمی‌کنم دلیلی واضح‌تر از این داشته باشیم که ما در خطر هستیم.

توخل گفت: با عملکردی که ما در این مسابقه داشتیم، انتظار نتیجه‌ای بهتر درست نیست. ما خیلی از سطح واقعی‌مان دور هستیم. هم از نظر تاکتیکی، هم فردی، هم آمادگی بدنی و هم در همه چیز. ما سعی کردیم در نیمه دوم چینش متفاوتی در بازی داشته باشیم ولی آن اشتباه بزرگ، بازی را کُشت.

سرمربی چلسی ادامه داد: هیچ وقت یک بازیکن را من مقصر نمی‌دانم. همه ما در این باخت شریک هستیم. ما آمادگی و تمرکز خودمان را از دست داده‌ایم. از زمان بازی‌های ملی، مشخصا تیم ما حواسش درست جمع نیست.

وی ادامه داد: تمام فکر و ذهنم اکنون به بازی شنبه مقابل ساوتهمپتون است. الان به بازی برگشت مقابل رئال فکر نمی‌کنم. اگر ما به چنین عملکردی ادامه دهیم، در مسابقه با ساوتهمپتون نیز شانسی برای گرفتن امتیاز نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ 



سرمربی چلسی پس از باخت مقابل رئال مادرید شدیدا از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا