ورزش

عصبانیت ناپولی: اجازه این ستاره دست ماست!

مدیران ناپولی با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات مدیر برنامه خویچا کواراتسخلیا واکنش نشان دادند.

به گزارش “ورزش سه”، درخشش کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی یکی از دلایل اصلی کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم در دو فصل گذشته بود و او با وجود اینکه تیمش در فصل گذشته هم نمایش خوبی نداشت باز هم توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم و رقابت‌های سری آ ایتالیا مطرح کند.

همین اتفاق باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت جدی شرایط او را زیر نظر بگیرند و تمایل زیادی به جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو داشته باشند نامش در کنار نام باشگاه‌هایی چون پاری سن ژرمن بارها و بارها به گوش برسد.

عصبانیت ناپولی: اجازه این ستاره دست ماست!

مدیر برنامه این ستاره گرجستانی روز گذشته در اظهارنظری جالب به خبرنگاران گفت:« وضعیتی که خویچا با آن مواجه شده است، اصلا خوب نیست و من حس خوبی ندارم. او در یک سال با ۴ مربی مختلف کار کرد، این من را بسیار نگران می‌کند. او خودش تصمیم می‌گیرد، هرچند برای من ناراحت‌کننده است. نمی‌خواهم خویچا در ناپولی بماند.»

این اظهارات باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شده است. آنها با انتشار بیانیه‌ای نسبت به صحبت‌های او واکنش نشان دادند:« پس از صحبت‌های مطرح شده از سوی نزدیکان کواراتسخلیا می‌خواهیم یادآوری کنیم که او تا ژوئن ۲۰۲۷ با ناپولی قرارداد دارد. کواراتسخلیا فروشی نیست. مدیر برنامه بازیکن تصمیم نمی‌گیرد که او کجا برود، بلکه این ناپولی است که تا وقتی با او قرارداد دارد در این باره تصمیم‌گیری می‌کند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا