ورزش

عصبانیت گل‌محمدی و قهر یک مسئول سابق/ کارگران دست از کار کشیدند!

حاشیه پرسپولیس و آلومینیوم؛

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که خبری از حضور تماشاگران به دلیل تعمیر و مرمت جایگاه هواداران نبود.

* مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی سرمربیان دو تیم قبل از شروع بازی همدیگر را دیدند تا خوش و بش مفصلی داشته باشند. حسینی که سابقه دستیاری گل محمدی را دارد درباره وضعیت تیمش با گل محمدی صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس نیز در خصوص آخرین شرایط بازیکنانش صحبت کرد.

* نبودن تماشاگران مهم‌ترین صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس هنگام گرم کردن بود. آنها مدام درباره خالی بودن استادیوم صحبت می‌کردند.

* کارگران مرمت ورزشگاه آزادی نیم ساعت قبل از شروع بازی دست از کار کشیدند تا صدای گوش خراش دستگاه ها شنیده نشود.

* آنتونیوآنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی امیر قلعه نویی به همراه سعید الهویی در جایگاه ویژه حاضر شدند تا منتخبان خود را برای لیست نهایی تیم ملی ایران به سرمربی معرفی کنند. الهویی در حالی امشب در ورزشگاه آزادی حاضر شد که قرار بود به سیرجان سفر کرده و بازی گل گهر با فولاد را تماشا کند.

* محمد محمدی معاون ورزشی پیشین باشگاه پرسپولیس برای تماشای بازی امروز در ورزشگاه آزادی حضور داشت اما حاضر نشد با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس رو در رو شود. او که مدیریت مجموعه انقلاب را عهده دار شده است در جایگاه خبرنگاران نشست و بازی را تماشا کرد.

* سرخپوشان پایتخت در نیمه اول چند موقعیت گلزنی را پشت محوطه جریمه میهمان ایجاد کردند اما کم دقتی هافبک‌ها عصبانیت یحیی گل‌محمدی را به همراه داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا