ورزش

عصر هیجان انگیز چمپیونزلیگ: گروه مرگ هم داریم!

تیم های حاضر امشب همگروهی‌هایشان را می شناسند

با مشخص شدن تکلیف 32 تیم حاضر در دور گروهی لیگ قهرمانان، مراسم قرعه کشی عصر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، با مشخص شدن تکلیف 6 تیم صعود کننده به دور گروهی لیگ قهرمانان از مرحله پلی آف، جمع 32 تیم حاضر در این دوره تکمیل شد. تیم های حاضر در فصل 24-2023 لیگ قهرمانان عصر امروز همگروهی های خود را خواهند شناخت.

هواداران فوتبال اروپا بعد از یک تابستان پر هیجان نقل و انتقالاتی مشتاق شروع چمپیونزلیگ هستند؛ جایی که بزرگان فوتبال این قاره گرد هم خواهند آمد تا برای فتح جامی تلاش کنند که فصل گذشته به منچسترسیتی رسید. در این بین تازه واردهایی چون نیوکسل، لانس و یونیون برلین نیز هیجان بالایی برای شروع یک ماجراجویی بزرگ دارند.

32 تیم شرکت کننده در این دوره در 4 سید تقسیم بندی شده اند و قرار است گروه‌های هشتگانه از بین تیم های حاضر در این سیدها قرعه کشی شود. مراسم قرعه کشی ساعت 19:30 امروز در موناکو آغاز خواهد شد.

در سید یک این قرعه کشی قهرمانان اروپا و قهرمانان شش لیگ برتر باشگاهی بر اساس امتیازدهی یوفا حضور دارند. سه سید بعدی نیز بر اساس رتبه بندی یوفا شکل گرفته اند. 6 تیم صعود کننده از پلی آف نیز در سیدهای 3 و 4 قرار می گیرند.

1918256

در سید یک تیم های سیتی و سویا به عنوان قهرمانان چمپیونزلیگ و لیگ اروپا حضور دارند. فاینورد شانس این را داشت که با توجه به قهرمانی سیتی در چمپیونزلیگ و لیگ برتر، به جمع تیم های سید یک راه یابد.

در سید دو شاهد حضور 5 قهرمان سابق چمپیونزلیگ هستیم. رئال مادرید رکوردار قهرمانی این مسابقات با 14 عنوان در کنار منچستریونایتد و اینترمیلان با 3 قهرمانی شاخص ترین تیم های حاضر در این سید هستند.

1918258

لیست کامل سیدها به شرح زیر است:

بولت هوادار
سید یک:
منچسترسیتی، سویا، بارسلونا، ناپولی، بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن، بنفیکا و فاینورد

بولت هوادار
سید دو:
رئال مادرید، منچستریونایتد، اینترمیلان، دورتموند، اتلتیکومادرید، لایپزیش، پورتو و آرسنال

بولت هوادار
سید سه: 
شاختار، سالزبورگ، میلان، براگا، لاتزیو، ستاره سرخ بلگراد، آیندهوون و کپنهاگن

بولت هوادار
سید چهار:
رئال سوسیداد، گالاتاسرای، سلتیک، نیوکسل، یونیون برلین، لانس، آنتورپ و یانگ بویز

1918259

بر اساس سیدبندی فوق احتمالات جذابی برای دور گروهی وجود دارد. از گروه مرگ های احتمالی این دوره می توان به گروهی با ترکیب سیتی، رئال مادرید، میلان و گالاتاسرای اشاره کرد. البته تیم های حاضر در سید یک این شانس را هم دارند تا در گروه هایی بسیار آسان از جمله ترکیب لایپزیش، کپنهاگن و یکی از تیم های ضعیف سید چهار حضور پیدا کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا