ورزش

عطایی: از موسوی و عبادی‌پور خواستم یک دستیار خوب به من معرفی کنند


سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از میلاد عبادی پور و محمد موسوی درخواست کردم که یک دستیار به من معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی درمورد ۲ دستگی یا چند دستگی در تیم ملی والیبال که حتی پس از جدایی پاول متئوس نیز به این شکل مطرح شد که محمد موسوی این مربی را آورد و میلاد عبادی‌پور برد، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین موضوعی نیست‌. در گذشته هم می‌گفتند سعید معروف برای تیم ملی تعیین تکلیف کرده و حتی سیاست های فدراسیون را تعیین تکلیف می‌کند. وقتی می‌بازید، همه چیز شکل بد به خودش می‌گیرد و مقابله با آن شکست را سخت می‌کند.

وی افزود: زمانی که قرار بود برای لیگ ملت‌ها خود را آماده کنیم، از آبان سال گذشته با میلاد و موسوی صحبت کردم. عبادی‌پور در آن زمان در ایران نبود اما به او گفتم مدنظر دارم یک دستیار خیلی خوب خارجی را به ایران بیاورم. آنها بازیکنانی هستند که در سطح بین‌المللی و بالای دنیا بازی می‌کنند. به همین دلیل آگاهی مناسبی از این فضا دارند. از میلاد خواستم یک مربی خوب به ما معرفی کند و بررسی‌ها را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: این کار را با سید هم انجام دادم. یک مربی مدنظر خودم، دستیار استویچف بود که مذاکرات‌مان خیلی خوب هم پیش رفت اما قوانین ایتالیا به این شکل است که اگر یک مربی بخواهد همزمان در باشگاه‌های این کشور و یک تیم ملی کار کند، باید مبلغ قابل توجهی را به فدراسیون ایتالیا بپردازد که شدنی نبود.

عطایی خاطرنشان کرد: میلاد ۲ گزینه به ما معرفی کرد که یکی از آنها دستیار لورنزو برناردی در پیاچنتزا ایتالیا بود. پس از اخراج این سرمربی، این فرد الان سرمربی تیم شده است و او نیز از همین قاعده تبعیت می‌کرد و نمی‌شد به ایران بیاید. با خود خوان سیچلو فدراسیون صحبت کرد اما قرار بود با یک باشگاه ایتالیایی کار کند‌‌. در نهایت پس از بررسی گزینه‌ها، پاول هم مطرح شد. 

وی اضافه کرد: باید مقداری را شست. او در جایی مربیگری می‌کند که آرزوی همه مربیان ایرانی است. از من تا همه مربیان کشورمان آرزو دارند در لیگ لهستان یا پلاس لیگا کار کنند اما پاول سرمربی یکی از تیم‌های این کشور است. آدم کوچکی نیست و مدال برنز المپیک را به عنوان بازیکن دارد. سال‌ها پاسور تیم ملی کشورش بوده و خوشایند نیست نوع نگاه تخریبی باشد‌.

ادامه دارد…


آگهی
دکمه بازگشت به بالا