ورزش

علوی: امیدوارم بازی در جده عربستان برای فولا خوش یمن باشد

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است اینکه در کدام شهر کشور عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند فرق برای آنها ندارد. 

سید محمد علوی در گفت و گو با ایسنا در خصوص مشخص شدن شهر بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در جده عربستان، اظهارکرد: فرقی برای ما ندارد که در کجا بازی کنیم و مهم برای ما این است که به خوبی برای لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با حریفان آماده شویم.

 وی ادامه داد: البته باید ببینیم شرایط آب و هوایی در آن برهه زمانی در جده عربستان به چه صورتی است. ما سال گذشته نیز در عربستان رودرروی حریفان آسیایی مان قرار گرفتیم و تجربه بازی در عربستان را داریم. 

مدیر فنی مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: سال گذشته با توجه به اینکه در ریاض مرکز کشور عربستان بازی داشتیم، شرایط شرایط میزبانی به دلیل امکانات موجود در ریاض خوب بود و امیدوارم در جده نیز از چنین شرایطی بهره مند شویم و بدون دغدغه بازی کنیم. 

وی افزود: امیدوارم بازی جده عربستان برای فولاد خوش یمن باشند و فولاد بتوانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. همچنین در حال حاضر خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همچنان در لیگ برتر در کورس مسابقات هستیم. 

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا