ورزش

علی خسروی، بعد از 24 سال دوباره در دربی حذفی

ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.

به گزارش “ورزش سه”، در 18 تیر سال 78 دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال حذفی و در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در آن بازی هم پرسپولیس دو بر یک برنده شد. درست در سال‌هایی که فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار دربی از داوران خارجی استفاده می‌کرد. در این بازی سوت بازی در اختیار داور سوری یعنی محمد کوسا قرار گرفت. علی خسروی و محمد رضا فلاح کمک داوران بازی بودند و صدرالدین موسوی هم داور چهارم مسابقه بود.

1882875

پرسپولیس در وقت قانونی بازی دو بر یک برنده شد و جام قهرمانی بازی‌ها را لمس کرد. زننده گل برتری پرسپولیس در این بازی افشین پیروانی بود که در دقیقه 86 بازی گل دوم را زد. علی خسروی بعد از گذشت 24 سال این بار به عنوان ناظر داوری دربی حذفی برگزیده شد و جالب اینکه در این بازی هم پرسپولیس با نتیجه دو بر یک برنده شد و به نوعی تاریخ برای علی خسروی در دربی حذفی تکرار شد.

1882876

دربی جدید را اشکان خورشیدی سوت زد و بعد از مصدومیت اشکان خورشیدی، محمد حسین زاهدی‌فرد این ماموریت را برعهده گرفت. اخراج ریکاردو ساپینتو، خطای منجر به گل دوم تیم پرسپولیس، نگرفتن پنالتی به روی عیسی آل کثیر و شرکت یکی از داوران در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس از جمله بحث‌های داوری دربی حذفی جدید بود. بحث‌هایی که به طور حتم با به کارگیری از تکنولوژی VAR و تربیت تیم‌های خوب کمک داور ویدئویی کمرنگ می‌شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا