ورزش

علی خطیر از نام و جایگاه استقلال هزینه نکند




برخی دوستان در باشگاه استقلال دچار توهم شده‌اند و با وجودی که طی یک هفته سه نامه جعل شده از طرف اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه افشا شده معتقدند که جریانی شکل گرفته تا استقلال را از صدرنشینی بیندازد!
واقعا حرفی غیرمنطقی در برابر یک جعل واضح.

شعاع قرار دادن جعل نامه دبیرکل فدراسبون فوتبال سو استفاده کنند.  

در یکی از برنامه ها، دوست مدیرعامل تازه وارد استقلال فریاد می‌زند که خطیر مدیر عامل استقلال را با دبیرکل فدراسیون فوتبال مقایسه نکنید !!

خیلی جالبه که خطیر یک هوادار بوده و خودشو از راه‌هایی که می‌دانیم به هیات مدیره رسانده و الانم سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال است و سابقه مدیریتی یا فوتبالی از وی نمی بینیم هرچه می گردیم.  اما هدایت ممبینی حداقل ۳۰ ساله در سطح اول فوتبال ایران و آسیا فردی موثر و شناخته شده است .

 از همه گذشته ممبینی فردی سلامت در داوری شناخته می شود و الانم جایگاه حقوقی دبیرکلی فدراسبون فوتبال ایران را دارد.  یعنی بالاترین مرجع اجرایی و ارتباطی با فیفا و ای اف سی دبیرکل فدراسیون فوتبال است .

 نامه ای که خطیر با امضای دبیر کل جعل کرده یکی از بزرگترین خطاها در قانون قضایی است و هیچ جوری نمی توان آن را ماست مالی کرد.  باشگاه استقلال مدعی شده برای پرداخت پول یکی از بازیکنان خارجی فرصت کوتاهی داشته و در آن فرصت دبیرکل فدراسیون از دسترس خارج بوده و با هماهنگی فدراسیون فوتبال این درخواست جعل شده است !! عجبا !

یعنی رئیس یا نایب رئیس فدراسیون فوتبال به علی خطیر اجاره داده با امضای ممبینی و سربرگ فدراسبون فوتبال یک نامه جعلی به فیفا بزند؟!

اگر فدراسیون چنین مجوزی داده که محال است چنین باشد چطور دبیرکل از مراجع قضایی و حراست وزارت ورزش خواهان ورود به قضیه فوق شده است .

نیم درصد اگر ادعای خطیر درست باشد که با مجوز فدراسبون چنین کاری کرده اتهام بزرگی متوجه فدراسبون فوتبال است و مهدی تاج‌باید پاسخگو باشد.

دوستان در سایت باشگاه استقلال حالا به ۴۰ میلیون هوادار پناه آورده اند و طلبکارند که چرا نامه محرمانه از فدراسبون فوتبال به بیرون درز کرده!؟

خنده دار نیست ‌.

در این گیرودار دنبال قاتل بروسلی می گردند .

اصلا از کجا معلوم که علی خطیر بازهم بر سر سایر اتفاقات جعل امضا نکرده باشد ؟

وزیر ورزش خوشبختانه فردی مطلع و شجاع و صادق و قانون‌مدار است . باید تا معرفی واقعی این جعل امضاها دستور پیگیری بدهند و لطفا رنگی و غیر رنگی نکنید . صدرنشینی استقلال ماحصل تلاش بازیکنان و کادر فنی است همان کادر فنی که خطیر قبولشون ندارد ولی بخاطر میز و صندلی مدیرعاملی هر هجمه ای از سوی سرمربی را به جان و دل می خرد . قهرمان شدن یا نشدن استقلال ربطی به جعل امضای خطیر ندارد و این یک بدعت بسیار خطرناک در باشگاه زیر مجموعه وزارت ورزش است.

اگر فردا با امضای وزیر و سربرگ وزارت نامه دیگری را جعل کنند آیا کسی جوابگو هست .

مخلص کلام اینکه جناب هاشمی وزیر ورزش حتما باید در هیات مدیره و مدیریت چنین افرادی تجدید نظر کند و باشگاه بزرگ و مردمی استقلال را به  افراد بزرگ و قابل اعتماد که بازوی وزارت باشند بسپارد نه افرادی که بزرگترین تخلف تاریخ فوتبال را در باشگاه مردمی استقلال باعث شده اند .

این بدعت خطرناکی است و امیدواریم حراست وزارت ورزش، سازمان بازرسی و دستگاه قضایی تا معرفی و مجازات کامل مسببان این جعل امضا پیش بروند و مردم را در جریان کامل قرار دهند .

یقینا هواداران استقلال امروز بیش از همه از این اتفاقات تنفر دارند چون این هوادار با صداقت از تیمش حمایت می کند و راضی نیست تیمش با جعل امضا پیش برود هرچند این جعل امضا هیچ ربطی به تیم و بازیکنان استقلال ندارد و به زعم ما صرفا در حهت یک سو استفاده بزرگ شخصی  بوده و لکه سیاهی در پرونده جاعلان خواهد بود.

هرچند براساس شنیده های ما بزودی شاهد اتفاقات بزرگ و مثبتی در مدیریت استقلال خواهیم بود ولی نباید از علی خطیر جعل کننده امضای دبیر کل فدراسبون فوتبال گذر کرد.

گزارش‌ : سیدرضا فیض آبادی

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا