ورزش

عمق اسکواد سپاهان در دو فریم

سکونشینی ستارگان اسمی طلایی‌پوشان؛

امید نورافکن و سیاوش یزدانی، دو بازیکن سرشناس سپاهان، از روی سکو دیدار این تیم برابر مس رفسنجان را تماشا می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به اینکه سپاهان امسال تیم پرستاره‌ای در اختیار دارد و دست ژوزه مورایس برای مشخص کردن ترکیب این تیم و حتی تعویض‌های باز است، طلایی‌پوشان امروز با یک ترکیب غافلگیرکننده وارد دیدار با مس رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر شدند.

حضور پرتعداد بازیکنان در سپاهان باعث شده که امروز ژوزه مورایس، دو ستاره تیم خود، امید نورافکن و سیاوش یزدانی را در لیگ دیدار با مس رفسنجان قرار ندهد و این دو بازیکن از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان بازی تیم‌شان را تماشا کنند.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که امید نورافکن از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت و همچنین عدم ثبت قرارداد خود در سازمان لیگ در مسابقات سپاهان غایب بوده، اما روز گذشته قرارداد او اصلاح شده تا او حالا مشکلی برای حضور در مسابقات نداشته باشد.

صادق صادقی، دروازه‌بان سوم سپاهان، نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که با توجه به حضور پیام نیازمند در دروازه و نیما میرزازاد روی نیمکت طلایی‌پوشان روی سکوها حضور دارد.

نکته جالب اینکه سپاهان با وجود سکونشینی این بازیکنان، در این بازی ستارگانی از جمله رضا اسدی، شهریار مغانلو را روی نیمکت خود داشت که آنها در نیمه دوم وارد زمین شدند و گل سوم تیم‌شان را با همکاری یکدیگر به ثمر رساندند.

1964304
1964305

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا