ورزش

عموی روبیالس از خجالت او در آمد!

او دیکتاتور است و مشکل اخلاقی دارد

خوان روبیالس علیه برادرزاده اش مصاحبه‌ای انجام داد و به جزئیاتی عجیب در مورد او اشاره کرد.

به گزارش “ورزش سه”، خوان روبیالس، عموی لوئیس روبیالس و رئیس دفتر سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، مصاحبه ای با ال موندو و ال کنفیدنسیال انجام داده که در آن جزئیاتی از نحوه مدیریت برادرزاده اش و رسوایی های او در این نهاد را فاش کرد.

لوئیس روبیالس اخیرا و پس از حرکت جنجالی اش هنگام اهدای مدال قهرمانی جهان به جنی هرموسو از پست خود تعلیق شد و ممکن است از سوی فیفا با محرومیتی 15ساله از پست های مدیریتی در فوتبال نیز روبه‌رو شود.

1918308

خوان روبیالس در مورد این اقدام جنجالی برادرزاده اش گفت: «تصاویر من را غافلگیر نکردند، اما روی من تاثیر منفی گذاشتند. لوئیس روبیالس همیشه فردی با قدرت مردانه پررنگ، بسیار متکبر و با نگرش های معمول یک دیکتاتور بوده است. او نمی خواهد یک سیاستمدار باشد، بلکه یک جنگجو است اما دنیا عوض شده و در اسپانیا نیز خطوط قرمزی تعیین شده که او از آنها عبور کرد و باید پاسخگو باشد.»

خوان در مورد شخصیت روبیالس گفت: «او مردی است شیفته قدرت، شیفته تجمل، پول و حتی زنان است. فکر می کنم او پسری است که خوب ترتیب نشده و من از جامعه اسپانیا در مورد او بخشش و سخاوت می خواهم. معتقدم این پسر در رابطه با زنان به آموزش اجتماعی جدی نیاز دارد.»

1918309

منشأ اختلاف عمو و برادرزاده: «اولین اختلاف زمانی رخ داد که او به من گفت که دیگر هرگز او را لوئیس صدا نزنم، بلکه رئیس خطاب کنم. او به من گفت که در مدیریتش هیچ اشتباهی نکرده زیرا او بیشترین مسئولیت را دارد. در توصیه به او من اشتباه می‌کردم، زیرا من کارمندش بودم. از آن لحظه به بعد شروع کردیم او را کندی صدا ‌بزنیم. لوئیس نمی‌خواست افرادی در اطرافش باشند که با او مخالفت کنند. همچنین از من خواست تا شرایطی فراهم کنم که هر ماه به پدرش پولی تعلق بگیرد که من مخالفت کردم. بعد از آن او گفت بهتر است بروم و دیگر یکدیگر را نبینیم. این شد که من از فدراسیون خارج شدم.»

سفر جنجالی به نیویورک: «یک بار به من زنگ زد و گفت باید به نیویورک برویم چون چند قرارداد تجاری باید امضا شود. با او به نیویورک رفتیم و 6 روز آنجا بودیم. روز اول فهمیدم هیچ معامله تجاری در کار نیست و هدف او ملاقات با یک زن بوده است. او با هزینه فدراسیون و با هدف شخصی به آمریکا رفت و حتی ال‌کنفیدنسیال هم این قضیه را فاش کرده بود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا